Godsamme wat schandalig mooi
VC heeft voor mij echt een charme die ik niet geheel kan uitleggen, heel vet! Veel plezier ermee
Heel erg mooi, gefeliciteerd!
Respect! Goed smaak.
Ik denk dat ik deze laatst heb zien staan op chrono, daar kijk ik regelmatig in de hoop dat ik de rosé variant tegenkom. Het viel mij al op dat dit pareltje ineens weg was. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je schitterende aanwinst!
Mooi man
Wat een plaatje😍
Prachtig inderdaad! Wat een juweel!
Wow ! Een waar lust voor het oog !
Wow, zeer mooi verhaal met een nog mooier horloge.
Kwaliteit en design spat ervan af.
Proficiat.
Wat een heerlijk horloge. Geniet van elke seconde…!
MAGNIFIEK ! Veel draagplezier
prachtig horloge!
Wow, gewoon wow!
Thanks allemaal voor de complimenten. Erg leuk om zoveel enthousiaste reacties te lezen.
Leuk om te horen!
Vind je het gek met die koffie-consumptie. Ik zou ook vier keer per dag moeten schijten als ik zoveel koffie zou drinken. (Met schoenen uit overigens, wie schijt er nu met z’n schoenen aan?)
Het is formeel inderdaad een dresser maar zo “dressed” ben ik niet. Ik draag nooit een pak ofzo. Er is een blauw Saffiano bandje onderweg. Met die blauwe band gaat het mijn dagelijks horloge worden.
Tof stukje he! Graag gedaan
Dat valt echt wel mee hoor. Prima setje zo.
Het leven is een feest! Je moet alleen zelf het bier inschenken.
Was inderdaad gezellig. Thanks nog!!
Al draagt een aap een gouden…
Yes. Dit is inderdaad dezelfde als @vierport.
@Bidle had er ook eentje (rose goud). Jammer dat hij weg is!
Prachtig
Goed verhaal erbij ook, leuk!
Prachtig horloge. Ik vind de afwerking zo verfijnd! Hoe dun het horloge ook is nog steeds een prachtige diepte in de dial met de hour markers.
Geniet ervan!
Mooi horloge met een even zo’n mooie uitleg en verhaal. Veel draagplezier! Mogen we in de toekomst misschien wat microfoto’s zien!?