Dat lijkt mij een goed idee…
Mijn camera leent zich niet voor micro-fotografie. Ik ben stiekem aan het kijken naar een set waar ik serieuzer macro/micro-werk mee kan doen. Maar het geld is even op nu.
Was hier ook naar aan het kijken. Wat een mooi horloge. Een van de mooiste ever. Zit ook beter in elkaar wat mij betreft dan de PP 5196 (bijv achterdeksel).
Haha, ja dat geloof ik.
Ik heb zelf van de week nog een oude Panasonic uit de kast gehaald en die maakte nog redelijk goede macro’s.
Maar als het je lukt zou ik graag die wijzers eens van dichtbij zien.
Wow, wat schitterend! Van harte gefeliciteerd!
Een prachtig horloge! De 2e op het forum na die van @vierport ? Ik had zelf de automaat met de small seconds op 9 uur een tijdje op het oog. Maar ben toch teruggeschrokken vanwege het hoge bedrag dat ik dan aan een horloge zou moeten besteden.
Ik heb de 5196 ook overwogen maar ik kon me niet over dat mini uurwerkje met die spacer ring heenzetten. Daarnaast voelt de 5196 heel fragiel door de dunne lugs.
Ik zal morgen eens kijken hoe ver ik kom met croppen.
Ook erg mooi! Die rotor van dat uurwerk is geweldig.
De datum op 3 is wel een dealbreaker voor mij, die past niet als je het mij vraagt.
Prachtig horloge, echt pure klasse in de haute horlogerie. Niets opzichtig of kitscherig, maar perfecte maten en fenomenale afwerking. Geniet ervan! Mooi duo ook met de explorer
Potverdikke wat mooi!
Gave foto’s!!
Gefeliciteerd! Dit is moeilijk te overtreffen denk ik. Pure klasse.
Erg mooi uurwerk ook! Top horloge!
Damn wat sexy
Ziet er super uit! Mooi en verfijnd, ga je veel plezier mee beleven hoop ik!
En grappig van dat paspoort weetje, is wel leuk om te weten.
Ik las alleen vaccine in plaats van Vacheron bij de eerste keer lezen.
Wat een prachtig horloge! Echt subliem!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Wauw, ik heb al vaker naar plaatjes van deze zitten kwijlen. Prachtige aanwinst.
Opnieuw geweldig! Jij blijft maar doorgaan met al dat prachtige spul.
EDIT: Alweer de verkeerde geantwoord…Excusez moi. @Bwatched
Prachtig mooie aanwinst. Gefeliciteerd!
Schitterend! Bijzonder mooi werkje