Ha top fotos!
Mooi zichtbaar hoe mooi die wijzers zijn😍
Nice👌🏻! Geniet ervan
Ongelofelijk mooi!! gefeliciteerd
Wat een plaatje! Schitterend!
Sjiek de friemel Bij dit soort huzaren stukjes vindt ik vaak de case back side het mooist
Geniet er van en we zien de prachtige foto’s voorbij komen. graag zonder blote voeten, want met is geen like
Heeeeel mooi! Van harte!
Met veel plezier het stukje gelezen en de foto’s aanschouwd, van harte! Van het idee deze om je pols te hebben, krijgt elke liefhebber kriebels in zijn buik zo
Ik ben er inderdaad bang voor #Vacheronspam
Very nice
Prachtig, en wat een gloedvol betoog…!
Gaaf hoor! Mooie foto’s! En je hebt gelijk qua interessanter!
In navolging van velen voor mij: Jezus wat mooi!
Superbe, wat een klasse.
Super mooi! Ik houd niet eens van small second dials, maar deze klopt gewoon En mooie foto’s ook!
Gefeliciteerd !
Heel fraai horloge.
Fenomenaal, prachtig, geweldig enz…
Magnifique
Thanks allemaal!
Gisteren en vandaag het horloge in de volle zon mogen aanschouwen, dan komt hij nog verder tot leven.
Even een cross-post uit het “show je collectie” tropic. Ik kom tot de conclusie dat ik onbewust een sub-collectie heb opgebouwd, daar ga ik binnenkort een topic aan wijden.
De Traditionelle is de eerste Vacheron Constantin die ik in het echt heb mogen zien. Vanaf het moment dat ik 'm daar in de Gassan in Amsterdam zag wist ik dat de VC Traditionelle mijn grail watch was. Wat een prachthorloge is het!
Proficiat met je prachtige nieuwe horloge, moge je er veel draagplezier van hebben
Heel mooi horloge! Veel draagplezier!