Dat ligt aan mijn foto’s! Ze zijn in het echt wel erg goed gelukt!
Klopt, ik deel soms gewoon de pure foto’s in plaats van de volledig Photoshop gepolijste foto’s. Het eindresultaat zal dat uiteraard wel zijn
.
Dat ligt aan mijn foto’s! Ze zijn in het echt wel erg goed gelukt!
Klopt, ik deel soms gewoon de pure foto’s in plaats van de volledig Photoshop gepolijste foto’s. Het eindresultaat zal dat uiteraard wel zijn
.
Na al het Ambassador geweld, vandaag deze knapperd weer gepakt!
De nieuwe platen maken het wel écht een ander horloge gelijk, ik vind het mooi.
Kleine switch! We hebben de grijze plaat weer in mijn prototype gezet! Dit wordt ook de eerste editie die straks wordt uitgebracht! ![]()
Haha snap ik! Dat maakt het wel echt af ik wou eens zonder proberen, lekker minimalistisch.
Goede foto’s wel! ![]()
Ik heb hem nog een keer mee!
Even spelen nog met de nieuwe wijzerplaten!
![]()
En goed nieuws, kreeg net een kiekje doorgestuurd dat de stalen Connector kasten in eerste oplage bijna klaar zijn! Zal niet heel lang meer hoeven duren nu. Ik vind ze iig al prachtig!
De Connectors zijn nog niet klaar, helaas.
De titanium 1st edition is uitverkocht, maar de stalen versie laat nog even op zich wachten.
Exact! Ze hadden nu al klaar zullen/moeten zijn maar het bleek voor de betreffende fabrikant helaas een te moeilijke kast in de laatste fase. Kortom, we moesten lekker opnieuw beginnen…
Vandaar dat ik bij de omschrijving heb staan:
“De Connectors zijn momenteel in productie en worden verwacht uit te kunnen leveren eind Q3 2026. Bestellen kan wel middels pre-order.”
Maar wellicht moet ik het wat prominenter vermelden, goede feedback dus! Bedankt!
Edit: gelijk aangepast. Staat nu ook op de collectie pagina! ![]()
Het is hier alweer even stil onderhand, mede door alle aandacht die uitging naar het HFLE project natuurlijk haha… Maar als ik hier nog eens iets mag delen… Dan wel dit.
Holy shit, @LN2023 heeft de Connector zooo ontzettend gaaf vast weten te leggen dat ik dit wel móet delen natuurlijk. Kijk zelf zou ik zeggen en laat zeker even weten wat jullie er van vinden! ![]()
Gaaf gedaan!
Thanks man! Ik wilde al heel lang een video waarbij je echt het lijnenspel van de unieke kast ziet… @LN2023 heeft dat perfect ingevuld op deze manier!
Heel mooi vastgelegd en wordt ook weer een heel mooi model!![]()
Dat ziet er prachtig uit ![]()
![]()