Herstel, canvas band😊
Ja zeker weten… vreselijk dat @Brunmontagne ook op de beurs staat aan de Zaan binnenkort. Ik laat de portemonnee maar thuis voor de zekerheid. ![]()
Ik heb het draadje niet helemaal gevolgd @Brunmontagne maar zijn deze modellen dan ook aanwezig in meerdere kleuren? En die hierboven zo prachtig vastgelegd is dat de ‘zwart radial texture’ wijzerplaat ?
Ik voel een AD-schap aankomen ![]()
![]()
![]()
Dat zou mooi zijn. Er zijn wel meer kapers op de kust inmiddels ![]()
Geografisch gezien zou dit welkom zijn voor Nederland onder de grote rivieren!
Thanks! Dat vind ik uiteraard mooi om te horen! ![]()
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar haha, al laat ik ze voor nu eerst alleen nog op stalen band maken.
Geen gek idee om daar op termijn ook nog die canvas aan toe te voegen idd!
Hahaha sorry not sorry! Je mag ook pinnen hoor, dat kan tegenwoordig ook met je telefoon toch? ![]()
Ja het plan is zeker dat ik die dan ook meeneem naar de beurs, echter heeft de productie van de Connector flinke vertraging dus ik hoop dat dat gaat lukken. Iets met een te moeilijke kast voor de meeste producenten haha…
Die hier boven is inderdaad precies degene die jij beschrijft! Die draag ik zelf nu al langere tijd met veel plezier
.
Haha kom maar door! ![]()
Haha valt altijd over te kletsen natuurlijk! ![]()
Ja ik heb het al lang op de planning staan om daar meer mee aan de slag te gaan maar kom er op het moment simpelweg nog niet aan toe. Maar als mensen suggesties/voorstellen/ideeën hebben dan sta ik daar zeer zeker open voor
!
Sowieso zijn ze binnenkort ook te bewonderen bij @WristCandy in Bergen op Zoom! Dat is al wat zuidelijker
.