Nieuw ontwerp/hoofdstuk Brunmontagne!

Vet man! Mag je weer hartstikke trots op zijn!

1 like

Verrassend hoe dit uitpakt! Gaaf zeg. :ok_hand:t3:

1 like

Die aanname is correct.

1 like

Thanks man, dat ben ik ook absoluut :grin:.

1 like

Bedankt! Had je andere verwachtingen op basis van eerdere foto’s en/of tekeningen? :grin:

2 likes

Haha top! Thanks man! :grin:

1 like

Je vroeg het niet aan mij maar ik vind de IRL foto’s veel mooier dan alle impressies

Misschien maar eens bekijken, lijkt me leuk!

1 like

Ja, de verfijning die je nu hebt doorgevoerd had ik niet verwacht. Ik heb ook niet alles gevolgd, maar haakte door het eerdere ontwerp (maand of 2 à 3 terug) af. Zo zie je maar; alles blijven volgen! :sweat_smile:

1 like

Haha een dergelijke reactie is nog steeds erg welkom hoor, thanks! :wink:

De uiteindelijke versie is ook een stuk mooier dan mijn prototype hoor. Maar goed, dat mag ook wel haha. Zonder dat prototype was deze er nooit geweest immers :grin:.

Haha dat zie ik dan maar als een groot compliment, bedankt! Er is uiteindelijk ook nog best veel veranderd hoor, en de titanium band maakt een wereld van verschil merk ik wel :grin:.

2 likes

Die is mooi geworden zeg! Vind het contrast tussen de plaat en de kast fraai gevonden. :ok_hand:t2:

Anders dan doorsnee en ergens toch weer een catchy model van die behuizing. Knap staaltje!

1 like

Leuke reactie, bedankt zeg! :grin:

1 like

Wat ik gisteren al in die Facebook groep zei, ik vind die band ook erg mooi hoe die zo strak doorloopt.
En de wijzerplaat ook heel gaaf.

1 like

Thanks! Met name de band, en de overloop ervan, was wel echt een belangrijk detail bij dit horloge! :grin:

1 like

En uiteraard vandaag weer mee pp pad :partying_face:.

16 likes

Tot op heden natuurlijk alleen nog maar gedragen en laten zien op de titanium band… Op canvas ook gewoon dik geslaagd! :grin::ok_hand:t2:

17 likes

:100::facepunch:t2:

1 like

Mee eens, mooiere lijnen.

1 like

Bijzonder geslaagd model! Voegt echt iets toe.

1 like

Mooi compliment, bedankt! :grin:

1 like