Proficiat met dit geweldig mooie horloge,en welkom op dit forum.
Welkom!
Mooi hoor
Schitterende versie van een horloge dat - naar mijn smaak - een beetje tƩ alomtegenwoordig is. Mooie prijs ook. En wit, grijs of zwart: dat zie je echt niet aan het horloge. Qua after sales: ik heb mijn Hour Vision net nog laten reviseren door een AD waar ik heb niet gekocht had, wat probleemloos, snel en tegen een scherpe prijs gebeurd is.
Welkom en van harte met de Speedy!
Een spectaculaire binnenkomer
Wat je zegt āgeen half werkā
Prima eerste klok! Gefeliciteerd.
Welkom hier met dit mooie horloge, al blijf ik me verbazen over de achteloosheid, waarmee over dergelijke bedragen wordt gesproken!
Welkom! Lekkere binnenkomer!!
mijn grootmoeder zaliger zei altijd āwieāt breed heeft, laat 't breed hangen⦠;)āā¦
ik kreeg dezelfde reactie ook wel toen ik mijn droom motorfiets kocht op mijn 27ste⦠terwijl die machine toen niet geschikt werd geacht voor ājonge knapenā⦠'t is een droom, een doel⦠daar ga je voor⦠als je het wilt⦠kan het!..
Horloges kopen heb ik de laatste tijd ook vooral 2de hands en Vintage gedaan⦠de nieuwe horloges die ik heb⦠komen uit eigen Atelierā¦
Die Omega is wel een plaatje natuurlijk⦠kan me goed voorstellen dat je daar best wel even voor wilt sparen⦠en als ie dan binnen bereik is⦠TOESLAAN!.. :)ā¦
@Moolkeesje Tja⦠bedragen. Zit er al een tijdje naar te kijken puur naar wat ik mooi vind en dan pas naar de prijs. Dan valt mij toch wel op als je het over een nieuw top horloge hebt dat vandaag de dag onder de ā¬10.000 de in stap categorie is. Er zijn blijkbaar mensen genoeg die met gemak een veelvoud uitgeven en dat maakt deze hobby misschien wel zo bijzonder. Het is net zo als met wijn, het blijft de kunst om een mooi product te kopen voor een mooie prijs maar als je echte toppers wil zal je die niet meer vinden onder een flesje van ā¬5,-.
Ik ben hier nieuw, misschien bedoel je dat er normaal niet over prijzen gesproken worden. Dit is toch een essentieel onderdeel van de hobby lijkt me?
Welkom, gefeliciteerd met deze prachtige klok.
Het is en blijft inderdaad een apart verhaal maar feit is dat als de tussenhandelaren niet zouden bestaan wij dus of de hoofdprijs moeten betalen of de erkende juwelier een korting moet geven welke niet is toegestaan door het merk zelf, in dit geval dus Omega. Bij Rolex is dit overigens nog strenger.
Kortom, het kost wat tijd en moeite maar ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind om op diverse site rond te neuzen om uiteindelijk een goede deal te vinden.
Hele gave klok!
Uiteraard welkom hier!
Een schitterende binnenkomer en benieuwd naar volgende aankopen want deze belooft watā¦
Welkom en gefeliciteerd met je eerste horloge, erg mooi.
Welkom hier, en wat een prachtige klok. Als dit een voorbode is voor wat nog gaat komenā¦
Zo ben je wel in 1 keer klaarā¦, prachtig!
Welkom hier en gefeliciteerd met prachtig klokje .
Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst.
Van harte welkom en proficiat met je aanwinst
Pieter.
Welkom en wat een geweldige eerste aankoop.