Nieuw op dit forum en meteen graag advies?

Ben sinds vandaag op dit forum, omdat ik info aan het verzamelen was over een evt nieuwe aankoop.

wat vinden jullie van de maurice lacroix classiques chrono met maanaanduiding is wel quartz?

of eventueel de hamilton x-wind?

weet dit zijn 2 verschilende horloges maar graag de voors en tegens.

gr.

Welkom,

Een paar foto’s zou welkom zijn in dit topic:D

Groetjes

Het verschil tussen twee horloges en zeker voors en tegens is heel persoonlijk. Namelijk:

• Waar zoek je zelf naar in een horloge?
  • Wat voor band vind je zelf fijn om te dragen?
  • Welke maat staat je mooi op je pols?
  • Wil je meer een dresser of meer iets sportiefs?

Zo kunnen we nog wel even doorgaan :). Als je begint met het plaatsen van twee foto’s en je wensen kunnen we je wel helpen denk ik, maar het blijft dan ónze mening, niet die van jou.

Welkom dekroon!

Tsja, wat vinden wij van die horloges… dat is een wel erg algemene vraag. Wat nadere uitleg van jouw kant zou handig zijn, als je meer terzake doende antwoorden wilt hebben.

Beide horloges hebben nogal een verschillende uitstraling, om nog maar te zwijgen over de verschillende uitvoeringen waarin beide te krijgen zijn. Dus welke uitvoeringen gaat je aandacht naar uit? Waarom valt voor jou de keuze op één van deze twee modellen? Overweeg je ook andere modellen? Wat zoek je precies in een horloge, wat zijn je criteria?

Ik zou zeggen dat de ML meer dressy is waar de hammy meer naar een sportief en stoer horloge gaat. Denk dus ook aan de stijl kleding die je normaal draagt, ga je vaak in kostuum naar het werk? Loop je vaker in casual kledij?

Ik heb de hammy gehad, mooi horloge, nette afwerking, doe je zeker geen miskoop aan. Maar zoals anderen ook al zeggen is het het belangrijkste hoe jij hem wil gaan dragen!