Nu ongeveer een jaar geleden ben ik deze hobby ingerold en het lijkt mij handig om actief te worden op wat fora, zodat ik in de toekomst misschien horloges kan kopen en verkopen via deze kanalen.
Het begon in maart 2017 met een impulsaankoop van een Breitling Superocean Heritage 42mm met een zwarte wijzerplaat en zwarte rand. Ik was niets anders aan het doen dan kijken, kijken en niet kopen, wat ik direct ook eerlijk vertelde aan de toegesnelde verkoper. Ik wilde zijn tijd niet verdoen, maar we raakten in gesprek en bood mij een flinke korting aan. Een toch wel bepalend moment in mijn leven, want…
Met deze 4 horloges duik ik nu de fora in. Ik ben tevreden over mijn collectie en kan nu alle tijd nemen om op zoek te gaan naar een volgende aankoop, waar ik absoluut geen haast mee heb.
Klokjes die mijn aandacht hebben op dit moment zijn bijvoorbeeld. AP Royal Oak, PP Calatrava of een JJLC Master Ultra Thin moon.
Van harte welkom op het mooiste horlogeforum van Nederland!
Zo te lezen heb je een prachtige collectie! We zijn hier echter allemaal dol op plaatjes. Sterker nog…zonder plaatjes telt hier niets.
Dus laat maar komen die foto’s!
Wow, Interessante keuzes om een collectie mee te starten.
De meesten beginnen met een Seiko (niets mis mee overigens)
Ben ook wel benieuwd naar de plaatjes!