Nieuw op dit forum + mijn collectie

Welkom…en hoppa wat een binnenkomer met zo’n pracht collectie :ok_hand:

2 likes

Ah, ik kreeg een notificatie op dit bericht. Maar ik heb geen belang bij een Corolla.

2 likes

Welkom

1 like

Welkom op het HF en complimenten voor je collectie.

1 like

Goeiedagschotel. Wat een collectie zeg.
Wat @jeroenderee al zei, direct afmelden. Je bent allang klaar joh :wink:

3 likes

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast horloge liefhebber!!
En zo te lezen en vooral ook te zien,
een welkome start!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Moooooi klokkespel!

2 likes

Hele mooie collectie! Welkom op het forum en veel draagplezier gewenst! :slight_smile:

1 like

Is ook niet te koop

Indrukwekkende collectie, welkom!

1 like

Beste @gecompliceerd, welkom hier en alle complimenten met de collectie die je binnen een jaar bij elkaar hebt gekocht.

De horloges waar je mogelijk in de toekomst op zoek bent zullen misschien niet vaak aangeboden worden hier in het blauwe gedeelte, maar je waardering wordt door velen gedeeld. :wink:

1 like

Klopt, ik hoor het Holleeder ook zeggen :roll_eyes:

2 likes

Hoppa, prachtige beginners collectie​:smile::+1:t2:

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Of misschien begint hij bovenaan en nu naar beneden… :laughing:

1 like

Welkom op het forum! Je hebt blijkbaar al een erg dure collectie van mooie Zwitsers bij elkaar verzameld. Persoonlijk ben ik fan van je Day-Date, super ‘dik’.

Heb je wel eens een high-end Japanner van huize Seiko of Citizen overwogen? De Grand Seiko en respectievelijk Chronomaster modellen staan erom bekend qua afwerking (en bij de Grand Seiko zelfs qua accuratesse), menig ‘Swiss Made’-horloge uit dezelfde prijsklasse het behoorlijk lastig te maken.

1 like

Dat is een flinke collectie zeg, en dat binnen een jaar!

1 like

De Grand Seiko Snowflake bijvoorbeeld vind ik wel echt een heel mooi horloge. Ik sluit het niet uit dat ik ooit zo’n horloge zal bezitten.

1 like

how very vintage :smile:

1 like

Waarom moet Seiko of citizen erbij gehaald worden? Ik volg even niet.