Ha Horloge liefhebbers,
Ik ben hier nieuw op dit forum en heb na een tijdje oude draadjes doorgescrolld te hebben, mezelf dan toch eindelijk aangemeld.
Ik heb namelijk een vraagje: ik ben op zoek naar een stalen band voor mijn breitling superocean heritage… kan iemand me tippen over een verkoper of wellicht een website waar ik deze kan vinden?
Hoi Malverne,
ik zou eens op Ebay gaan snuffelen,neem aan dat je een gebruikte originele band zoekt?
Zelf vorig jaar een professional 1 band gekocht (gebruikte) in goede staat voor
€ 175 incl verzending uit de US.
Goedkoper als €400 nieuw.
Hallo Malverne, welkom op dit forum. Ik weet niet
of je een originele Breitling band zoekt, maar op uhrenbandversand.de kan je veel banden vinden.
Bedankt voor de reactie.
Ik ben op zoek naar liefst originele band. Ik kan natuurlijk naar de plaatselijke juwelier, maar wellicht zijn er goedkopere manieren zoals 2e hands??
hoi veel plezier op het forum , dat had je kunnen weten dat op een horloge van meer dan 2000 euro geen bandje van 30 40 50 euro zit , hier heb je iets wat er op lijkt. Maar ik zou het niet doen , beter ff de tanden op elkaar en een echte aftikken
Ja ,de mesh banden voor Breitling zie je niet zo veel op Ebay,moet je wel geluk hebben.
Erg mooie klok trouwens!
Meestal kom je wel de professional en de pilot banden tegen.
Anders wordt het toch sparen voor een nieuwe.
succes met je zoektocht.
Omdat het weeral een beetje is weggezakt, hier weer een opfrissertje.
Wie helpt mij in mijn zoektocht naar een 24mm mesh band voor mijn superocean
Nieuwprijs is 600eur, maar dat vind ik veel te veel, omdat de klok zelf voor 1750 al te krijgen is. Ik dacht zo’n 150-200eur er voor te willen betalen…
bedankt, Malverne
@ Jur: zat hij niet toevallig in je doosje met banden uit duitsland? grapje