Nieuw op dit forum

Beste HF-ers,

Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum heb ik besloten om me aan te melden. Mijn naam is Coos, ik woon in Brabant en heb meer hobbies dan tijd. Horloges en klassieke camera’s hebben mijn bijzondere aandacht en van beide heb ik er een aantal. Mijn cameracollectie is echter van betere kwaliteit dan mijn horlogecollectie. Dit uitsluitend vanwege financiële overwegingen. Moderne kwaliteitshorloges zijn gewoon veel duurder dan klassieke kwaliteitscamera’s.
Omdat ik ook graag knutsel probeer ik hobbies te combineren.

Momenteel draag ik dagelijks een Breitling Superocean gecombineerd met een DIY kalfsleren band (ik zou graag een fotootje plaatsen maar dat mag blijkbaar niet door nieuwe leden). Verder heb ik een tweetal Citizen Aqualands en verschillende Seiko’s.
In vergelijking met de horloges die ik hier tegen kom, een bescheiden collectie. Mijn wensenlijstje eindigt op dit moment met een Rolex Daytona.
Ik blijf jullie bijdragen (en mooie horloges) met belangstelling volgen en wie weet kom ik nog een keer een leuke Daytona aanbieding tegen.

Groeten,

Coos

16 likes

Welkom, welkom! :+1:

Welkom Coos, veel plezier hier!:+1:
De collectie hoeft niet groot of duur te zijn, ervan genieten is belangrijker😊

Welkom Coos!

Je hebt in ieder geval al een mooiere collectie dan ik!

Veel plezier hier.

Het is me gelukt om mijn eerste plaatje te plaatsen (voortaan beter lezen). Mijn favoriet met zelfgemaakte band.

Groeten,

Coos

11 likes

Ben niet echt een Breitling fan, maar deze is erg fraai!:+1:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom!

welkom

Mijn beste,

Coos, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Coos! Mooie Breitling heb je. :thumbsup:

Zelf gemaakte band…:pray:t2::+1:t2:

Welkom🖒😊

Hallo, @Coosc welkom hier. Ik ben zelf niet zo van de Breitlings, maar wel mijn compliment voor de keuze voor kwaliteit! Ik hou wel erg van mooie en vooral van zelfgemaakte bandjes en ik zie hier een fraai en goed gemaakt exemplaar. Misschien en keer een verhaaltje met foto’s over hoe je dat doet? We zij hier gek op knutselen en de ervaringen daarmee.

Cooosie! Ouwe koning!! Welkom!!

Welkom van een mede horloge-, en fotografieliefhebber. :grinning:

Welkom!

Welkom Coos!

Welkom :grinning:

Coos, welkom!