Nieuw op dit forum

Hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum , zit al een poosje op andere horloge fora maar het lijkt me leuk om eens in mn eigen taal te kunnen praten over horloges
een echte verzamelaar ben ik eigenlijk niet , heb slechts 8 horloges en enkel duikers (op een omega zakhorloge na , (erfstuk).
ik ben duiker van beroep , vandaar de passie voor duikhorloges
tot zover
willem

Welkom Willem! (tu)

Als duiker liefhebber zul je je hier vast op je plaats voelen.

Groeten,

Martin

Van harte welkom Willem!

Wij zijn benieuwd naar de foto’s.

Gr,

Ron.

Hi Willem,

Het aantal horloges dat je bezit in niet zo van belang.
Echter het verhaal erachter en de klik die je ermee hebt des te meer!!
We zijn erg benieuwd naar foto’s van je (toch wel) verzameling.
Veel leesplezier.

Groet,
Flip

Welkom !! en dan nu… Foto’s X(

welkom onderwaterman!

Bedankt allen

Als ik even tijd heb zal ik vanavond al wat fotootjes proberen te plaatsen

Welkom Willem. Allitereert lekker zeg…

Duikhorloges moeten ook werkelijk nat worden, fijn om te horen dat er weer een duiker bij is hier;)

grtz bluetooth.

misschien een stomme vraag ; hoe gaat het posten van foto’s het makkelijkst ?

staat beschreven in FAQ, is dan wel duidelijk voor je denk ik. Zo niet, call again

grtz RoB

ok ; ben een paar foto’s aan het uploaden op photobucket ; zal later een nieuwe post met foto’s maken

Hoi Willem,welkom op dit fantastische horlogeforum.

Radjoe

Welkom op dit forum en veel plezier met het lezen en meedoen!

welkom hier op het forum, ik wens je dan ook veel lees en kijkplezier toe:#

Mijn beste,

Willem, van harte welkom op dit magnifieke horlogeforum. Een eigenzinnig horlogeforum welke de diepte niet schuwt.
En dat jou duikers hier een aangename bijdrage aan zullen leveren, moge duidelijk zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom op het forum, veel kijk plezier gewenst.

Ook namens mij, van harte welkom! Ben ook een duikersliefhebber (euh, de horloges dan, want ik zink als een baksteen), alleen heb ik ook interesses in andere gebieden van horloges (gadgets (abc, gps, gsm, pda, pim, led, etc. op horloges uiteraard), mechanische alarms, aandrijving (handopwind, automaat, solar, accu/kinetic/stopcontact, thermisch, vloeistoffen, etc.), moderne military, en vele andere uitstapjes).

Hoewel ik wel een verzamelaar ben en van de afwisseling hou, vind ik niet dat een horlogeliefhebber een verzamelaar hoeft te zijn. Sommigen zouden jouw 8 horloges al veel vinden.

Ken mensen die 2 of 3 horloges hebben. Die wisselen ze dan om de zoveel tijd voor iets anders.

Even iets anders, ben toevallig beetje Omega fan door de Seamaster lijn, en daarom ook benieuwd naar 't zakhorloge… wil je daar iets meer over vertellen?

marnix_moed Schreef:

Even iets anders, ben toevallig beetje Omega fan
door de Seamaster lijn, en daarom ook benieuwd
naar 't zakhorloge… wil je daar iets meer over
vertellen?

ik zal een paar foto’s plaatsen op het "vintage"oude horloge forum

Zou je zo vriendelijk willen zijn om even een seintje te geven, ik kom daar nooit. Terwijl 't maar een muisklik van hier is…
:)-D

marnix_moed Schreef:

Zou je zo vriendelijk willen zijn om even een
seintje te geven, ik kom daar nooit. Terwijl 't
maar een muisklik van hier is…
:)-D

staat erop !