Nieuw op dit forum

Hallo liefhebbers,

Mijn naam is Roelof en ik kom uit Noord-Holland en ben 54 jaar. Ik lees al een jaartje mee, en vond het nu wel is tijd om mij voor te stellen.

Heel lang geleden kocht ik mijn eerste Seiko die bij V&D in een aquarium lag, om aan te tonen dat hij waterdicht was, die is heel lang meegegaan. Daarna had ik andere hobby’s, vrouw en kinderen en raakt de interesse, ook mede door minder geld te besteden op de achtergrond. Echter zo’n 13 jaar geleden kocht ik mijn eerste dure horloge, een Oris Chronograph en toen een lange tijd niks tot mijn liefde voor Seiko weer boven kwam drijven, en ik 2 jaar geleden een Seiko Astron kocht en een Seiko Prospex. Ik kreeg de smaak te pakken en kocht vorig jaar een Breitling Super Ocean.

Maar nu…haha, ik las hier op het forum dat je uiteindelijk toch een Rolex wil en dat kan ik alleen maar beamen, ben aan het sparen voor een Rolex DJ met een blauwe wijzerplaat, wat een prachtige wekker is dat zeg.
Ben niet zo handig met internet, zal proberen wat foto’s te uploaden


Fijne maandag nog,
Roelof

48 likes

Welkom Roelof!

Roelof, welkom op het forum. Leuke (diverse) collectie heb je !

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Dag Roelof. Mooie collectie.:+1:

Welkom Roelof!:+1:

Welkom !

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Mooie verzameling heb je, succes met een Rolex DJ blauw.

:slight_smile:
Welkom en veel plezier.

Hartelijk welkom hier.

Welkom op HF :+1:

Welkom op dit mooie forum :wink:

Aangenaam :wave:t2:. Je hebt al een paar leuke horloges en de volgende aanwinst al op het oog. Goed bezig!

Overigens wil niet iedereen een Rolex :wink:, al zijn het zeker mooie horloges.

Welkom!

Welkom :grinning:

Welkom :smile:

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

Welkom, je hebt al een mooie collectie!:+1:

Beste Roelof,
welkom op HF, en succes met het vinden van die blauwe DJ!

Welkom, Roelof! We gaan het zien, die blauwe DJ!