Nieuw op dit forum

Hallo iedereen,

Blij dit forum te leren kennen. Heb dit leren kennen via mijn stagemeestere Freddy Verpoorten. Heb al gezien dat er verschillende voor en na’s van hem opstaan. Ik kan jullie verzekeren tis super goed gedaan want ik heb de meeste gezien. Zeer goeie vakman. Zal binnenkort ook mijn eigen uurwerken hier eens proberen op te plaatsen. Ik heb een Zenith Open Chronomaster: caliber El Primero 4021, daarnaast heb ik ook nog een porsche Design: caliber ETA 2894-2. Waarschijnlijk al gemerkt dat ik nog student uurwerkmaken ben op TNA-Antwerpen.

Groetjes

Laurent Vanstechelman

Mijn excuses, mocht het waarschijnlijk niet in deze map plaatsen, nog een beginner in dit forum :slight_smile:

Groetjes

Welkom op het forum !
Wij houden hier erg veel van fotootjes ! :wink:
Dus laat maar komen !!!

Welkom op het forum.

Binnenkort ook een horlogeforum.BE? :wink:

Jaap-Wim Schreef:

Welkom op het forum.

Binnenkort ook een horlogeforum.BE?

Neen hoor, Jaap-Wim: zoals jullie een Riketik organiseren, dat kunnen wij Belgen nog lang niet…

@ Laurent: enne…is je stage reeds afgelopen ? Al “examens” gehad… We duimen in elk geval voor je !!!

Horlogemakers…er zijn er écht te weinig van ! :wink:

Die bestaat al lang Jaap Wim: http://www.horlogeforum.be :smiley:
Welkom Laurent, zeg het ook voort aan je medestudenten, jullie zijn allemaal van harte welkom!

Welkom. Ben benieuwd naar jouw voor en na’s in de toekomst.

welkom ! PD is vaak mooi :smiley:

Welkom en veel plezier hier…

Mick

Welkom Laurent, een betere leermeester kun je je niet wensen.

gr,
Hans Mennink

Welkom Laurent, veel plezier hier en ik hoop dat we op dit forum mee mogen genieten van jouw kunst-werkjes

Welkom hier !