Mag ik me even voorstellen, mijn naam is henk en zal me glashard gaan noemen. Ik zit reeds een dik jaar alles te volgen op dit forum en zal zo nu en dan ook eens een vraag stellen of wat commentaar geven. Natuurlijk ben ik ook een horlogefreak en bezit er al aardig wat. Later zal ik eens mijn verzameling tonen, echter ik ben niet zo goeg met foto’s maken. Beroepshalve heb ik ook nog te maken met horloges. Ik ben namelijk winkelier en een maand of 6 geleden ben ik begonnen om batterijen te verversen. Dat gaat tot mijn eigen verbazing redelijk goed. Inmiddels is dat uitgebreid met horlogebandjes . Erg leuk om te doen en je maak ook eens wat mee, daar zal ik ook eens wat verhaaltjes over gaan vertellen. groet uit rotterda, glashard
Mijn Beste,
Welkom, Glashard, op dit fantastische horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben.
Je verteld dat je al een aardige horloge-collectie bezit, waaruit bestaat deze collectie dan zoal?
Voorts ben ik benieuwd wat voor winkel je hebt in het ‘Rotterdamse’. Dit alles gewoon uit nieuwsgierigheid
Orologio Signaturis Temporis
welkom , en ik ben ook benieuwd naar je collectie…
Welkom,
Wel een beetje een herkenbaar verhaal, ik heb ook eerst een hele tijd ‘meegelezen’ voordat ik me aanmeldde.
Veel plezier op het forum,
Groeten,
Stefan
Welkom, welkom !
Groet,
Werner
Hallo tissot62, mijn collectie bevat een grote diversiteit, eigenlijk wil ik een en ander eruit mikken die ik nauwelijks draagt, ik zal dat terzijnertijd eens doen. Van de opbrengst kan ik dan weer eens een ander horloge kopen.
Wat heb ik zoal;
een tauchmeister lefthoek automaat, een breitling Colt automaat met GMT, een gouden Eclat chronograph met een eta 7750 uurwerk ( prachtding ),een vintage Omega Seamaster handopwinder met datum uit 1962 ( 35 cm )
een vostok automaat met dag en nacht indicator en glasbodem, een seiko 5 automaat met dag en datum, wat gouden horloges, wat neppers van breitling en omega en nog wat ander spul, en als laatste 2 Omega’s, j.l. zondag aangekocht bij siebel in de opruiming met 40% korting, namelijk een de ville prestige automaat, co-axiaal
en een seamaster aquaterra automaat met datum en achterkant doorzichtbodem.
Wat betreft mijn winkel, dat is een stripspeciaal winkel.
Welkom!
glashard Schreef:
Hallo tissot62, mijn collectie bevat een grote
diversiteit, eigenlijk wil ik een en ander eruit
mikken die ik nauwelijks draagt, ik zal dat
terzijnertijd eens doen. Van de opbrengst kan ik
dan weer eens een ander horloge kopen.
Wat heb ik zoal;
een tauchmeister lefthoek automaat, een breitling
Colt automaat met GMT, een gouden Eclat
chronograph met een eta 7750 uurwerk ( prachtding
),een vintage Omega Seamaster handopwinder met
datum uit 1962 ( 35 cm )
een vostok automaat met dag en nacht indicator en
glasbodem, een seiko 5 automaat met dag en datum,
wat gouden horloges, wat neppers van breitling en
omega en nog wat ander spul, en als laatste 2
Omega’s, j.l. zondag aangekocht bij siebel in de
opruiming met 40% korting, namelijk een de ville
prestige automaat, co-axiaal
en een seamaster aquaterra automaat met datum en
achterkant doorzichtbodem.Wat betreft mijn winkel, dat is een stripspeciaal
winkel.
Mijn beste,
Dit is een magnifieke collectie, je kunt je tippen met de grote ‘Collectionneurs’ van dit horlogeforum. Dat beloofd nog wat voor de toekomst. (tu)
En wat betreft je winkel, als je de albums van FC de Kampioenen (Hec Leemans) verkoopt, dan mag je me een PB met het adres van de winkel sturen. Ik kom dan “zeker en vast”
Orologio Signaturis Temporis
Hallo tissot62,
Bedankt voor je compliment maar het val denk ik wel mee met zo’n 20 horloges, er zullen op het forum wel vele zijn die dat ook toch wel bezitten denk ik,
Wat is een PB en hoe verstuur ik doe ? ik ben nog net nieuw weet je ! laat even weten als dat je wilt !
groet, glashard.
Welkom.
Groet,
Steven
Welkom op dit forum
Een “Privéboodschap”, klik op iemands naam en in het onderste blauwe balkje in het nieuwe venster staat "Stuur een privéboodschap " klik daar op en schrijf dat wat je op het hart ligt…
welkom!! Rotterdammers altijd zeer welkom!!
Ger
Leuk altijd om welkom te zijn ! groet, glashard
Welkom!! benieuwd naar je, diverse, collectie.
groet Arno.
Helaas een beetje laat, maar welkom op dit forum
Groeten, Tom V.