Nieuw op dit forum

Goedemiddag,

Al een paar maanden ben ik jullie een beetje aan het volgen op dit forum. Ik moet zeggen dat het een leuk forum is met veel kennis van zaken. TOP!!
Zelf ben ik een echte fanaat van horloges. Ik ben niet de enige in mijn familie. Iedereen is ermee besmet, dat maakt het ook wel leuk.
Zo ben ik ook van mening dat een man maar 1 sieraad draagt en dat is een horloge. Geld uitgeven aan topklokken moet dan ook gewoon kunnen. Gelukkig heb ik een vriendin die dat allemaal geen probleem vind.
Zo ben ik ook recentelijk, mede dankzij dit forum, in het bezit gekomen van een Seiko Atlas. Mooi horloge die ik absoluut moest hebben. Besteld via Rob van Monsterwatches. Rob, bij deze nogmaals bedankt voor de goede service en snelle afhandeling van zaken.
De andere horloges waar ik de trotse eigenaar van ben zijn de volgende;

Baume et Mercier Capeland S chrono.
Oris Flight Timer Limited edition 1945.
Seiko Atlas, de meest recente aankoop.

Binnenkort ben ik van plan mijn collectie uit te breiden met een IWC Spitfire chrono. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Vriendelijke groeten,

Frank

Welkom.

Arjay

welkom, en veel plezier.
john

Mijn beste,

Van harte welkom op dit fantastische horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben. Aan je horloge-collectie te zien ben je al een echte ‘Collectionneur’ aan het worden. Met name de’Baume et Mercier Capeland S chrono’ kan mij bekoren en natuurlijk ook de ‘IWC Spitfire chrono’. Succes verder (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Welkom, en veel horloge plezier !

Groet,
Werner

Welkom op het forum!

Welkom.

Groet,
Steven

Welkom :slight_smile:

Allen dank voor het warme welkom.
Binnenkort foto’s. Heb wel gemerkt dat iedereen dat wel leuk vind.

Ja, foto’s zijn altijd leuk! Ik verheug me nu al op je foto’s van die IWC Spitfire Chrono. Dat vind ik nou een ongelooflijk mooi, tijdloos (?!) en sportief horloge.

Beetje laat, maar welkom en veel plezier op dit forum.

Groeten, Tom V.

welkom , en zo te lezen …mooie collectie (tu)