Aangezien ik al een tijdje mee ‘gluur’ op jullie forum dacht ik dat het tijd werd om ook maar lid te worden. Mijn interesse voor horloges is aan het groeien vandaar dat ik zo af en toe even langs kom.
Even voorstellen:
Naam: Tim
Leeftijd: 39 jaar
In het bezit van 3 ‘gewone’ horloges (Breil Kult, Philippe Starck Fossil (PH-1077) en een grote Welder K24)
Interesse in o.a. Panerai, Breitling, Omega, Christopher Ward, IWC etc. Vooral in mechanische horloges. Ik zie mezelf nog wel eens een keer een horlogemakers workshop volgen om gewoon eens een keer te ruiken aan dit mooie beroep.
Welkom op dit leuke horlogeforum. Dat zijn hele moderne horloges die je hebt. Niet echt mijn smaak, maar dat is juist leuk. Zie je nog eens wat anders:)
Dat zijn hele moderne horloges die je hebt. Niet echt mijn
smaak, maar dat is juist leuk. Zie je nog eens wat
anders:)
Inderdaad. Zijn ook niet echt ‘liefhebber’ horloges. Gewoon mijn dagelijkse klokjes.
Ik hou wel van dingen die anders zijn dan wat de meeste mensen hebben. Beetje tegendraads dus
Heel mooi vind ik bijvoorbeeld de Panerai Luminor Marina Left handed 2008 special edition) of de Breilting Superocean Heritage 46 met de retro metalen band.
Welkom bij het beste forum van de echte “horlogegekken”.
Let op voor het “heerlijke Virus”.
Het tikt en slaat ongenadig toe. Het vernietigt meestal Fossielen en overgedimensioneerde Chinese onderzeeboten, maar brengt nieuwe en oude Seiko’s, Citizens, Omega’s, Breitlings, Zodiacs, Orients, Zeniths en zelfs Alpha’s tot leven !!.
Er zijn hier regelmatig aankoopgolven te zien van relatief goedkope horloges. Op het moment veel ‘21 jewel’ modellen (seiko, citizen, orient…) op een ander moment weer de ‘chinezen’. Als je ziet wat je voor een paar tientjes kan kopen, dan houd je je niet lang in.
Welkom op dit kordate horlogeforum. Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.