Nieuw op dit forum

Beste forumleden,

Aangezien ik al een tijdje mee ‘gluur’ op jullie forum dacht ik dat het tijd werd om ook maar lid te worden. Mijn interesse voor horloges is aan het groeien vandaar dat ik zo af en toe even langs kom.

Even voorstellen:
Naam: Tim
Leeftijd: 39 jaar
In het bezit van 3 ‘gewone’ horloges (Breil Kult, Philippe Starck Fossil (PH-1077) en een grote Welder K24)

Interesse in o.a. Panerai, Breitling, Omega, Christopher Ward, IWC etc. Vooral in mechanische horloges. Ik zie mezelf nog wel eens een keer een horlogemakers workshop volgen om gewoon eens een keer te ruiken aan dit mooie beroep.

Groet, Tim

Welkom hier, Tim! :slight_smile:

Welkom, weer 1 besmet met het horlogevirus (tu)

Welkom op dit leuke horlogeforum. Dat zijn hele moderne horloges die je hebt. Niet echt mijn smaak, maar dat is juist leuk. Zie je nog eens wat anders:)

tjvreeken Schreef:

Dat zijn hele moderne horloges die je hebt. Niet echt mijn
smaak, maar dat is juist leuk. Zie je nog eens wat
anders:)

Inderdaad. Zijn ook niet echt ‘liefhebber’ horloges. Gewoon mijn dagelijkse klokjes.
Ik hou wel van dingen die anders zijn dan wat de meeste mensen hebben. Beetje tegendraads dus :slight_smile:

Heel mooi vind ik bijvoorbeeld de Panerai Luminor Marina Left handed 2008 special edition) of de Breilting Superocean Heritage 46 met de retro metalen band.

Dat zijn toch weer wat ‘normalere’ horloges, qua design. Zou bruin het kunnen trekken, dan zou het zelfs voor mij nog te doen zijn;)

Welkom bij het beste forum van de echte “horlogegekken”.

Let op voor het “heerlijke Virus”.

Het tikt en slaat ongenadig toe. Het vernietigt meestal Fossielen en overgedimensioneerde Chinese onderzeeboten, maar brengt nieuwe en oude Seiko’s, Citizens, Omega’s, Breitlings, Zodiacs, Orients, Zeniths en zelfs Alpha’s tot leven !!.

Je bent gewaarschuwd !! :smiley:

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Welkom Halt en veel plezier op dit forum, maar je was al aardig op weg.

Hoi Tim,

Ook een welkom namens wij hier. Het zal je vast bevallen, en je kooplust stimuleren.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

en je kooplust stimuleren.

Daar ben ik ook bang voor :slight_smile: Ik heb me tot nu toe nog redelijk kunnen inhouden, maar ik zie nogal wat leuke dingen langs komen hier.

welkom op dit forum.
en sterkte met het opkomende virus.

Er zijn hier regelmatig aankoopgolven te zien van relatief goedkope horloges. Op het moment veel ‘21 jewel’ modellen (seiko, citizen, orient…) op een ander moment weer de ‘chinezen’. Als je ziet wat je voor een paar tientjes kan kopen, dan houd je je niet lang in.

Groeten,

Martin

Hallo Tim, welkom op dit mooie forum. Zo’n workshop is voor meerdere forumleden een grote wens!!

Groet,
Arno

Welkom. Het virus is toegeslagen… “you can run, but you can’t hide”.

Groet
Mark

Mijn beste,

Welkom op dit kordate horlogeforum. Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heren (en mogelijk ook dames),

Bedankt voor de welkomst berichten!

Tim

You’re Welcome :smiley: :smiley:

Welkom Tim!