Nieuw op het forum, even voorstellen aan mijn collectie.

Hallo horloge liefhebbers,
Ik ben nieuw op het forum en ik wil jullie voorstellen aan mijn beginnende horloge collectie.
Het zijn alledaagse horloges die ik allemaal regelmatig draag. Om eerlijk te zijn, zijn er een paar horloges die ik inmiddels al aan mijn zoon heb gegeven. Benieuwd of jullie zo zien welke :wink:

Na af en toe is een horloge voor mijn verjaardag en met kerst te krijgen, begon mijn interesse te groeien naar wat het precies voor merk was en wat voor uurwerk erin zat. Er zijn een aantal horloges in mijn collectie die ik nu, na beter te weten niet meer zou aanschaffen, maar toch draag ik ze nog met veel plezier.
Ieder horloge heeft zo zijn eigen verhaal!

Er komen nu enkel nog horloges bij met automatische uurwerken (daar gaat mijn voorkeur toch wel naar uit).
Maar met deze laatste aanwinst, dan weet je wel dat het goed zit.

26 likes

Die 2 die op de lege plekken zaten?

Welkom overigens.

2 likes

:joy::joy: das wel een goeie ja.
Nee die zijn gereserveerd voor nieuwe aanwinsten en de 3 van mijn zoon gaan weer terug in zijn koffer.
Kunnen die ook weer opgevuld worden :wink:

Welkom, veel plezier hier.
Mooie collectie :ok_hand:

Welkom

Welkom! En wat een leuke en gevarieerde collectie! Mag ik vragen welke de bovenste middelste 2 zijn?

Welkom en veel plezier op het forum!

Hate it or love it…

Invicta’s

Wie is er niet mee begonnen?
Ik zal er zo wat foto’s van posten.

1 like

Welkom!

Bedoel je deze 2 El_Capitan?

Welkom :grinning:

Hoi Ikrisky! Veel plezier hier!

Welkom hier🙂

Die bedoel ik inderdaad! Ach iedereen loopt maar te haten op Invicta maar als je er blij mee ben dan is het goed toch😁 ik vind het mooie klokjes!

Ze sprongen er voor mij ook niet voor niets uit :slight_smile:

3 likes

Van harte welkom :clap:

Welkom!!

Welkom:grinning: Mooie aquis heb je. Vind ik zelf één van de mooiste horloges met een blauwe wijzerplaat.

Ik win nooit met spelletjes dus het raden sla ik even over. Kan namelijk slecht tegen mijn verlies:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom ikrisky👊🏻

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Ikrisky, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bedankt voor de leuke reacties allemaal.

De horloges van mijn zoon zijn: de G-shock, de Blancier (met de oranje wijzers) en het Fossil klokje.