Nieuw op het Forum - Muisie

Hallo allemaal,
Zal mezelf even voorstellen, Gerard ,60 jaar jong en door mijn neef die hier ook rond zwerft op dit forum gewezen.
Waarom? Ben al een Seiko liefhebber sinds ik ging werken in 1976 en mijn eerste geld spendeerde aan een horloge , een Seiko …dus :slight_smile:
Maar waarom nu pas op het forum? Ik ben in 76 in militaire dienst gegaan voor 6 jaar en op mijn eerste uitzending van mijn eerste gespaarde geld een Seiko gezocht als het terug kijk zal dat een een 6309 729A geweest zijn, Dat horloge heb ik met heel veel plezier gedragen tijdens mijn diensttijd, In 82 ben ik bij de NS gaan werken en ik was altijd zuinig op mijn Seiko, ik deed het altijd in mijn borstzak , maar tijdens een brug inspectie leunde ik voorover en je raadt het al, glipt mijn dierbare horloge uit mijn borstzak voor zijn laatste duik…weg was het . Ik ben al een tijdje op zoek naar dit type horloge en sta wekelijks bij de juwelier te kijken naar de nieuwe prospex serie tot ik door mijn neef op de SKX009 gewezen ben , deze op 4 september besteld bij monsterwatch waar ik in afwachting ben van levering, verheug me enorm op om dat horloge weer te gaan dragen.! Verder wil ik me gaan verdiepen in de oudere Seiko horloges, heb er nog een van mijn vader uit 77 dat is een 6309-8000, deze draag ik ook regelmatig

IMG_20190906_194121988~3|455x500

32 likes

Welkom veel lees en postplezier!!

Zullen vast genoeg tips zijn op het forum. Genoeg Seiko liefhebbers hier. Met name enkelen die veel van vintage weten.

1 like

Welkom Gerard!

En een mooie tijd gewenst hier!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom! Leuke introductie; vooral het verlies van die Seiko (het beste vermaak is nu eenmaal leedvermaak). Maar zo’n gloedje nieuwe Seiko is ook niet te versmaden.
Mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Seikovolk=Goedvolk :+1: welkom.

2 likes

Welkom op het forum!

1 like

Welkom ! Seiko heeft prachtige horloges :smile:

Welkom Gerard :wave::grinning:
Veel plezier van de nieuwe Seiko, kan je weer jaren mee vooruit. Wel zou ik hem gewoon met een bandje om de pols dragen. :wink:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom Gerard. Erg sneu om zo je dierbare horloge kwijt te raken. Hoop dat je met de nieuwe meer geluk hebt!

1 like

Welkom Gerard!

Groet, Gerard :grin:

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier op HF

1 like

Dag Gerard, als groentje op het forum, wens ik je veel lees en kijk plezier!

Als Seiko fan, had je niet beter terecht kunnen komen!

1 like

Mijn beste,

Gerard, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Veel Seiko liefhebbers en een grote Seiko aanhang, of beter gezegd een grand Seiko aanhang.
Kortom je zit goed hier.
Enjoy

1 like