Ben een half jaar geleden lid geworden van dit forum vanwege het feit dat ik een leuke Zenith vintage tegenkwam. Die heb ik dus overgenomen van een forumlid. Eén van mijn fijnste horloges die ik momenteel heb. Draag deze het meest door de week.
Ik woon in de Randstad en ben al enige jaren geïnteresseerd in horloges. |Vind het leuk om er over te lezen en één van mijn favoriete YouTube kanalen is die van Watchfinfers.com. Erg leuke content.
Daarnaast mijn Zenith heb ik ook Tudor Black Bay *rode bezel in mijn bezit en ik heb onlangs een Rolex Explorer 1 214270 aangeschaft. de Tudor heb ik al enige tijd, maar ik blijf er maar naar staren. Blijf hem echt supergaaf vinden. Beetje aan de dikke kant, de Balck Bay is voor mij een echt zomerklokkie
De Rolex ben ik toch minder enthousiast over. Weet niet precies waarom. Prachtig horloge, maar ‘staal’ is misschien toch niet mijn ding? wellicht tot beter de 36mm moeten kopen? Waarschijnlijk gaat die binnenkort al weer vertrekken. Kan hem helaas nog niet op dit forum aanbieden omdat ik nog niet genoeg trustlevel heb.
Omdat jullie van foto’s houden > hierbij een hele slechte foto. Genomen met mijn smartphone. Heb even op dit moment niets beters om te fotograferen.
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Complimenten voor jouw collectie. Absolute kwaliteit en je kunt er alle kanten mee uit.
Wat betreft de Explorer ben ik het met je eens, hoewel het echt een fantastisch horloge is. Je zult geen moeite hebben die te verkopen, mits de prijs goed is.
Heel veel plezier wens ik jou toe… en heel veel mooie horloges!