Nieuw op het forum

Beste medeliefnebbers,

Ik zal mij in mijn eerste post maar even voorstellen. Mijn naam is Arend en ik hou van mooie dingen waaronder horloges. Ik heb al menig horloge gehad en ben sinds kort hier lid. Ik heb met plezier al e.e.a. gelezen en veel wijzer geworden. Ik zal hier nog veel tijd doorbrengen denk ik.

Mijn horloges waren tot nog toe niet echt bijzonder en quartz. Een aantal jaar geleden mijn eerste automaat van Palerma gekocht. Impuls aankoop gewoon omdat ik het toen een hele leuke klok vond met nette prijs. Nu vind ik het mechanische aspect toch wel iets hebben en ben sinds een weekje trotse eigenaar van een Certina DS 8 powermatic ref: C033.407.16.031.00. Ik ben verrast door de nauwkeurigheid ongeveer 2 sec plus per etmaal. Een mooie strakke klok en mede doordat de dressers nu ook wat groeien is dat toch wel mijn ding hoor. Ik hou er wel van maar heb een zeer diverse en bescheiden collectie. Ik zal hem even opsommen en zal ook binnen een NA doen van de Certina en ook de andere kokjes voorstellen met foto.

Momenteel heb ik een:
Tissot Ballade quartz in bicolor op staal
Tissot PRC 200 chrono quartz op leer welke momenteel in reparatie is
Palerma Prestige automaat op leer welke op gangreserve na in vergelijk met de Powermatic 80 niet eens tegenvalt en al menig jaartje lekker tikt
Seiko SSC077P1 Solar Chrono op staal
Citizen AS2020-53E Radio Controlled Eco-Drive Pilot op titanium
En de NA Certina op leer die ik nu op een zwarte Hirsch Duke heb en ik vind hem beter uitkomen zo

Ik zal binnenkort eens wat plaatjes schieten. Cam van de phone is kaduuk dus moet even wat omslachtiger :slight_smile:

En ik heb nog wel een wensenlijstje want in mijn laatste aanwinst is toch wel wat tijd gaan zitten en wat leer je dan veel en zie je ook zoveel heerlijks. Al was dat nog snel en redelijk impuls maar das misschien voor een andere post.

Indien iemand interesse heeft in 1 van deze klokken en een mooie dresser of iets meer casual wil ruilen laat het weten. En verder hoor of zie ik graag iets van andere mooie dressers o.i.d.

Alvast bedankt voor jullie inbreng and keep on watch’in

13 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom, hier, Arend! Veel plezier hier.
Wij wachte de plaatjes af, met enige spanning.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier! Al een leuke collectie in je bezit. :+1:

1 like

Nice. Another addict :wink:
Veel plezier hier en ik ben zeker benieuwd naar deze foto’s :+1:
Gr.Wander

1 like

Dank allemaal, ik zal zeker wat foto’s gaan maken

1 like

Welkom op het forum!

Toen ik me aan had gemeld, paar maanden geleden, had ik maar 1 horloge. Nu heb ik er 5, en alweer 2 verkocht of zo.

Jij hebt er al zat dus kan lekker meedraaien :smile:

1 like

Welkom Arend op dit mooie forum!
Leuke collectie. Ben benieuwd.

1 like

Welkom Arend,
Ook hier erg benieuwd naar de foto’s :grinning:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom hier Arend. Zo te lezen heb je een aantal fijne klokken. Wij laten ons graag d.m.v. foto’s overtuigen😁

1 like

Welkom en veel plezier op het forum.

1 like

Mijn beste,

Arend, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom!!!

1 like

Ik ervaar het hier zeker als een sympathiek forum.waarvoor dank aan allen!
Absoluut een toegevoegde waarde voor alle liefhebbers van elk kaliber.

1 like

Welkom en veel plezier hier :relaxed:

1 like

Welkim op HF :+1:

1 like

! :open_mouth:

Welkom op het forum :wink:

2 likes

Hoi Arend, welkom!!!

1 like