Nieuw op het Forum

Ik wil mezelf even voorstellen als nieuw Forumlid. Ik ben, zoals iedereen op het forum, gek op horloges. Ben zelf een Tissot fan. Heb in bezit een PRS200 met de witte en zwarte wijzerplaat, PRC200 automatic, Navigator 3000, classic en een automaat uit de zeventiger jaren. Ook nog wat zijstapjes gemaakt met een TW Steel en een N.B. Yëager Delta Sector en een Pierce zakhorloge uit ca 1935.

Ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus wie weet hebben we nog contact :slight_smile:

Welkom en een top collectie :slight_smile:

Thanks Jelle!

Welkom hier!
Leuke collectie, we zijn visueel ingesteld dus enkele foto’s van jouw horloges zouden welkom zijn :slight_smile:

Mijn beste,

Tissot-Fan, van harte welkom op dit enerverende, leerzame en vooral ook plezante HorlogeForum.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten
de materie der horlogemagie steeds verder weten te doorgronden!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte en wat Merl zegt :wink:

Mvg

Hoe kan ik foto’s toevoegen?

Mooie collectie, welkom !

Thanks en weet jij hoe ik mijn foto’s kan toevoegen aan mijn bericht?

Thanks! Probeer foto’s van mijn collectie toe te voegen, aar ben er nog niet achter hoe het werkt haha

Dank je!

Welkom!

voor het plaatsen van de veelgevraagde foto’s zie:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Thanks, ga het zometeen proberen!!

Welkom op dit leuke forum. Ben heel benieuwd naar de foto’s, ik heb zelf geen Tissot maar heb het altijd wel een mooi merk gevonden.

Hey Ralph,

Welkom hier! Veel plezier met lezen, leren en kijken :slight_smile:

Hier de foto’s van mijn Tissot collectie, De rest volgt later!!



http://i1317.photobucket.com/albums/t623/AussieSMagna/Watches%20Tissot/IMG_1351_zps0ea54af7.jpg


Thanks, Heb de foto’s er ook op staan nu :slight_smile:

Heb net de link naar mijn Tissot horloges erop gezet. Vind de lijn erg mooi en kwaliteit ook top!

Heb net een nieuw bericht geplaatst met links naar de photo’s