Nieuw op het forum

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee, maar heb toch maar besloten om me aan te melden. Al zeker 15 jaar ben ik een horlogeliefhebber… Ik ben eigenlijk begonnen met wat fashion horloges. In de loop der jaren heb ik de meeste van die horloges verkocht.

Zo’n 4,5 jaar geleden kocht ik mijn eerste Tissot horloge, een PR100 met een milanese band. Hou nog steeds ontzettend veel van dat horloge. Gek genoeg kocht ik dat horloge nadat ik een youtubefilmpje van Jerryrigeverything zag over de kraskwaliteit van de applewatch en die vergeleken werd met het saffierglas van een tissot.

Inmiddels heb ik naast de Tissot pr100 ook een Maurice Lacroix Aikon wat een van mijn favorieten is, een Tissot PRX en heel recent een Longines record gekocht. Daarnaast nog wat armani en een fossil horloge die ik cadeau kreeg en ik niet weg wil doen.

Ik zou nog heel graag willen sparen voor een Speedmaster saffier. Een Royal Oak is mijn droomhorloge die ik nooit zal krijgen haha. Rolex is wat meer haalbaar… Althans de Oyster Perpetual, die vind ik stiekem wel het mooist van alle rolexen…

Hoop hier veel plezier te hebben!

38 likes

Welkom! It’s summertime! Toepasselijke naam. Veel leesplezier hier!

Ik wou eerst deze delen maar kon hem niet vinden: :joy:

1 like

Welkom en veel leesplezier !

Iedereen heeft grails, en mijn vader zegt altijd : ‘Als je echt iets wil, dan is er een manier’

Welkom

Waar zijn de foto’s? :grinning:

Foto’s volgen zodra ik weet hoe dat werkt!

Welkom op HF! Lekker blijven rondkijken en zoeken naar al die mooie horloges. Komt vanzelf een keer! En ik vind een OP ook eigenlijk een van de leukste Rolexen.

Hierbij wat foto’s… Ik mag niet meer uploaden?

Was vergeten te melden dat ik ook een super oude seiko heb! Ik draag m nooit maar ik bewaar m omdat ie van mijn opa was.

10 likes

Welkom! Veel plezier hier :ok_hand:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op dit forum :+1:

Welkom!
Aangezien je nieuw bent kun je eerst nog maar 2 foto’s per bericht versturen.

Welke seiko is dat ? Altijd mooi een horloge met emotionele waarde.

Welkom bij de club. En laat je aub niet besmetten met de horloge virus die hier rond dwarrlt :+1:

Hierbij nog twee foto’s… Weet niet precies welke seiko dit is… Er staat 7009-8150 op de achterkant en 600068

2 likes

Ik stiekem ook😊, maar met een “silver” dial. Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

Welkom hier.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom!

Welkom!