ik lees al een tijdje mee, maar heb toch maar besloten om me aan te melden. Al zeker 15 jaar ben ik een horlogeliefhebber… Ik ben eigenlijk begonnen met wat fashion horloges. In de loop der jaren heb ik de meeste van die horloges verkocht.
Zo’n 4,5 jaar geleden kocht ik mijn eerste Tissot horloge, een PR100 met een milanese band. Hou nog steeds ontzettend veel van dat horloge. Gek genoeg kocht ik dat horloge nadat ik een youtubefilmpje van Jerryrigeverything zag over de kraskwaliteit van de applewatch en die vergeleken werd met het saffierglas van een tissot.
Inmiddels heb ik naast de Tissot pr100 ook een Maurice Lacroix Aikon wat een van mijn favorieten is, een Tissot PRX en heel recent een Longines record gekocht. Daarnaast nog wat armani en een fossil horloge die ik cadeau kreeg en ik niet weg wil doen.
Ik zou nog heel graag willen sparen voor een Speedmaster saffier. Een Royal Oak is mijn droomhorloge die ik nooit zal krijgen haha. Rolex is wat meer haalbaar… Althans de Oyster Perpetual, die vind ik stiekem wel het mooist van alle rolexen…
Welkom op HF! Lekker blijven rondkijken en zoeken naar al die mooie horloges. Komt vanzelf een keer! En ik vind een OP ook eigenlijk een van de leukste Rolexen.