Welkom Dennis!
Welkom!
Welkom Dennis ![]()
Welkom op HF, Dennis! En leuk, zoeken naar een nieuw horloge! Duikers zijn, naast mechanische chrono’s ook mijn favoriete horlogetype! Ik heb ook gelijk een tip. Aangezien je op zoek bent naar een mechanische duiker (automaat), zou ik eens kijken naar de TAG Heuer Aquaracer 200. Deze draag heerlijk, met 40mm, is van uitstekende kwaliteit en ziet er geweldig uit! Het mooie is dat dit model, op dit moment, nieuw alleen nog als Solargraph (ook een heerlijk bombproof horloge, trouwens!) wordt gemaakt. Maar tot voor kort ook als automaat (nu is alleen de Aquaracer 300 er nog als automaat). En nú vind je hier en daar nog wel een nieuwe of jong gebruikte automaat dus, van de Aquaracer 200. Zou bijvoorbeeld eens m’n licht opsteken bij de outlet, in Roermond en de (op HF) bekende en vertrouwde handelaren, alsook het blauwe verkoopgedeelte, hier op HF, goed in de gaten houden. Dan ga je er waarschijnlijk met niet al teveel moeite een scoren, voor een nette prijs. Nog even een plaatje, voor het idee.
Succes en veel plezier met het vinden van jouw ideale mechanische duiker!
Edit: nog een tip. Kijk ook even op Wristler, dat is een betrouwbaar online platform voor nieuwe en jong gebruikte, luxe horloges, waar je vaak goede deals kunt scoren.
Welkom op het forum.
Beide mooie horloges, maar probeer en bekijk ze eerst in het echt voor je overgaat tot een aankoop.
Geniet alvast van het forum.
Welkom. Veel plezier hier.
Welkom Dennis
Welkom!!!
Welkom Dennis! Ga vooral horloges passen in de winkel!
Van harte welkom Dennis ![]()
Welkom
Ga vooral veel passen, dan merk je het snelst wat je bevalt ![]()

Welkom bij de club Dennis ![]()
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Beide horloges heb ik als zeer prettig ervaren en hebben jaren deel uitgemaakt van mijn collectie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op HF ![]()
Welkom Dennis!
De Longines HydroConquest vindt ik zelf erg mooi