Nieuw op het forum

Hallo allemaal,

Nieuw op het forum, dus het is wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik lees al een tijdje mee als gast en heb de afgelopen maanden verschillende topics doorgelezen om een eerste shortlist samen te stellen.
Momenteel draag ik een Tissot V8, maar die begint inmiddels wat mankementen te vertonen. Daarom ben ik op zoek naar iets nieuws, en meteen naar mijn eerste automatische horloge.

Ik ben 45 jaar, woon in Brabant en oriënteer me momenteel. Binnenkort wil ik eens wat modellen in het echt gaan bekijken, onder andere:

• Longines HydroConquest
  • Oris Aquis

Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een diver. Een kleine plus is toch wel een zichtbodem, maar daar zal de keuze niet van afhangen.

Andere suggesties in deze prijsklasse zijn uiteraard ook welkom.

Groet, Dennis

31 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum Dennis! En veel succes en plezier met je zoektocht naar de HC/Aquis.
Heb beide gehad en zijn prachtige kwalitatieve horloges. (let met oude calibre 400-series van de Aquis wel op, deze hebben nogal wat issues)

2 likes

Hoi Dennis, aangenaam kennis te maken en welkom hier.

Als je van divers houdt, dan is dit een top keuze om in te stappen in de wereld van mechanische (Zwitserse)- kwaliteitshorloges.

Na aanschaf gaat er een verslavingsdrang ontstaan. Vecht hier niet tegen, heeft geen zin. Je bent onder gelijkgezinden.

4 likes

Welkom op HF :slightly_smiling_face:
Ik zou dan de Longines eens gaan bekijken. De Oris vind ik erg groot

1 like

Welkom Dennis,veel plezier hier.

1 like

Welkom Dennis.

1 like

Welkom Dennis. En ja, in het blauwe zijn er wel een paar goeie exemplaren te vinden.

1 like

Welkom hier bij HF !
Duiker is altijd goed !

1 like

1 like

welkom

1 like

Welkom Dennis!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom Dennis!

1 like

Welkom op HF Dennis. De nieuwe HQ van Longines lijkt me een aanrader. Succes met je keuze

1 like

Welkom Dennis. Al een oriëntatie op mooie merken inmiddels. Veel plezier met de aanschaf en de weg er naartoe!

1 like

Welkom op Horlogeforum

1 like

Welkom Dennis, veel plezier alhier en succes met de zoektocht!

1 like

Welkom Dennis,

Veel plezier hier op het forum.
Leuk die zoektocht naar een duiker.
Heb ik ook gehad (er moest nog een duiker komen) ben uiteindelijk zwaar gevallen voor de CWC ti300
Prachtig merk met historie.

Succes! :raised_hands:

1 like