Geweldige PAM heb jij ook(tu)
Die LLD wil staat ook erg hoog op mijn verlanglijst. Wellicht een streven voor dit jaar;)
Die LLD wil staat ook erg hoog op mijn verlanglijst. Wellicht een streven voor dit jaar;)
Wat een prachtige stukken! Getuigt van zware verslaving, hard werken en veel sparen! :~
Vooral die wristshots van je PAM maken me jaloers!
Die LLD wil staat ook erg hoog op mijn
verlanglijst. Wellicht een streven voor dit jaar;)
Echt een leuke klok is het.
Overigens, heb je de film Interstellar al gezien? Anders moet je em met je Hamilton om gaan kijken
Ik heb de film nog niet gezien, maar eerst eens even afwachten totdat de Hamilton een dezer dagen binnenkomt. Ik kan niet meer wachten;)!! In ieder geval bedankt voor de aanbeveling.
En dan zou je denken dat is toch geen probleem je hebt nog vele andere leuke horloges in de collectie die draagtijd kunnen krijgen, dat klopt! Echter, ik denk dat dit de kenmerken van het horlogevirus zijn(:D!!
Daarnaast merk ik aan mijzelf dat ik alweer actief aan het rondkijken ben voor nieuwe mogelijke kandidaten. Ik heb op dit moment afgezien van de SKX009 nog twee kandidaten op de lijst staan. Eerst moet de Longines Conquest Heritage in de collectie komen en daarna de LLD!! Ach jaaa het is een geweldige hobby waar ik mij prima mee kan vermaken, zo ook dit forum(tu)!!
Gr. Emre
Welkom Emre! Mooie collectie hoor. Die PAM is het wel helemaal en de SKX007 of 009 moet elke liefhebber hebben. Goed bezig!
mooie verzameling!
Ik heb de film nog niet gezien, maar eerst eens
even afwachten totdat de Hamilton een dezer dagen
binnenkomt. Ik kan niet meer wachten;)!! In ieder
geval bedankt voor de aanbeveling.
Ik zou interstellar zeker in de bios kijken. Hik was imho bioswaardig en eigenlijk ook wel imaxwaardig (met name door de bas… >X). En dan ook zeker met je Hamilton om.
Ik heb alleen maar even oog voor die Casio LCD rechts onderin…Is dat een vintage Marlin?
Hi Joseppe,
Dat is geen vintage Casio. Dit model kan je gewoon in de winkel kopen. Het is een huidig model in vintage look.
Gr. Emre
Erg mooi zo’n Radiomir… Mooi om te zien dat je collectie horloges uit allerlei prijssegmenten bevat. Ook lekker praktisch; zo houd je een klapper/pronkstuk en horloges om mee te gaan klussen, sporten, whatever
Welkom hier en dat het forum je mag inspireren, onderwijzen en vermaken
Ook leuk om te zien dat er steeds meer mensen uit mijn leeftijdscategorie aansluiten (ik ben 27 ;)).
Mooie collectie reeds op je 25ste! Doe zo verder, goed
bezig!
+1