Om te beginnen wil ik een ieder een gelukkig nieuw jaar wensen. Ik zal mij zelf introduceren. Mijn naam is Emre en ben 25 jaar oud en heb het horlogevirus al een aantal jaren flink te pakken. Ik lees al een langere tijd met heel veel plezier dit forum en ik heb vandaag besloten om mijn eerste post te doen.
Ik heb vandaag een van mijn nieuwe aanwinsten opgehaald zie hieronder de PAM 287. Ik ben helemaal verliefd op dit horloge!!! Ik ben dan ook erg blij met de aankoop.
Daarnaast heb ik vorige week een Hamilton Khaki Field Automatic besteld bij Olfert & Co te Duitsland. Dit horloge wilde ik ook al een lange tijd hebben en zag dat hij bij deze voornoemde juwelier in de aanbieding was. Daarnaast kreeg je nog eens 13 procent extra korting tijdens de feestdagen. Dus uiteindelijk de knoop doorgehakt en het horloge besteld. Ik verwacht het horloge begin volgende week. Ook met deze aankoop ben ik helemaal blij. Ik heb het horloge in het echt mogen zien en passen. Wat een geweldig klokje is het ook, vooral die suède lederenband maakt het geheel af!!
Daarnaast een overzicht van mijn overige klokken. De Tissot (helemaal rechts) gaat uit de collectie. In plaats daarvan komt de SKX009 met een rubberband. Dan ben ik voor de komende periode een hele gelukkige mens!!! Ik kon het nieuwe jaar niet beter beginnen.
Dat is nu een hele mooie functionele collectie. Die Casio hoort er gewoon ook bij hoe goedkoop hij ook is. Heb hem zelf uiteraard ook in de doos tussen de anderen.