Nieuw op het vintageforum

Naar aanleiding van een te koop advertentie op het forum enige tijd geleden raakte ik geïntereseerd in een Omega Geneve dynamic.
Kort geleden heb ik er 1 geleverd gekregen, mijn eerste pre 1991 horloge.
Valt me absoluut niet tegen, als ik met een loep kijk zie ik wel foutjes/beschadigingen (bijv. de secondewijzer is lelijk geverfd), maar de wijzerplaat lijkt me in orde.
Ook de kast is niet optimaal, maar vor mij fraai genoeg. De band had erg veel speling en ik kreeg de pinnetjes er niet uit, dat hebben ze bij W&V prima voor elkaar gekregen. Het horloge valt mooi om mijn smalle pols heen en draagt heel licht. Ook lijkt het tot nu toe nauwkeurig de tijd bij te houden
Kortom ik ben er tevreden mee en ben al aan het kijken naar een tweede, liefst met een blauwe dial.









Welkom bij de club!

Vintage staat in mijn optiek aan goed gebruikt en doorleefd. De minpuntjes, zoals andere deze zouden noemen, maken juist het karakter van een oud horloge waardoor het uniek is. En euhm, dan hoef jij niet de eerste, pijnlijke, kras niet te maken. :wink:

Met vintage Omega kan je niet slecht gaan! (tu)

Veel plezier er mee!

Gr. Glenn

Welkom bij de Vintage Omega bezitters. Kijk uit, het is verslavend, je wil er steeds meer…

.

Dat vind ik ook een leuk type Omega, van harte proficiat.