Nieuw op `t forum,ik wil me even voorstellen

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum,en ik wil me even voorstellen.
Ik ben Marcel en kom uit de buurt van Rotterdam.
Ik ben sinds een tijdje meer geinteresseerd geraakt in mooie horloges.
En heb op dit forum eerst eens wat rond gekeken en veel gelezen
Daardoor al heel wat wijzer geworden.

Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje.
Heeft er iemand al ervaring met de Hamilton X-Mach,of heeft dit horloge al in het echt gezien?
Ik zag `m staan in het tijdschrift WATCHING en vind het een mooi horloge,hoewel ik de X-Copter ook erg mooi vind.
Volgens mij is De X-Mach nog maar pas te leveren.
Dus als er iemand is ie iets meer weet over deze klok,dan hoor ik het graag.

Mvg,

Marcel

he marcel
Leuk dat je ook nieuw bent op het horlogeforum.(tu)
Maar kijk is naar http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.horloge.info/files/hamilton-x-mach.jpg&imgrefurl=http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php%3Fn%3DHamilton-Khaki-X-Factor-Mach%26nieuwsid%3D324&usg=__fOGuWXRapX-LEMKEO2Ob2LEZsHE=&h=268&w=265&sz=50&hl=nl&start=1&um=1&tbnid=P87HtLWoZAso2M:&tbnh=113&tbnw=112&prev=/images%3Fq%3Dsite:www.horloge.info%2BHamilton%2BX-Mach%26hl%3Dnl%26rls%3Dcom.microsoft:nl:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7GGIE_nl%26um%3D1

Bij horloge info staat bijna alles in .
Gr tim

hoi Marcel, welkom, en kijk eens op horloge.info.

Mooi horloge, alleen die prijs he

Veel plezier hier

Hoi Marcel,

Welkom! Je hebt een mooie klok op het oog. De adviesprijs valt eigenlijk wel mee, als je het vergelijkt met een aantal andere merken met een mooi 7750 uurwerk erin. Waarschijnlijk kun je nog best wat korting krijgen als je je best doet ;). Ik heb zelf de X-wind. Echt een prachtklok en mooi en degelijk afgewerkt. En de komende tijd zal Hamilton niet goedkoper worden…

Niels

Hoi Marcel,

Welkom en veel kijk-en leesplezier gewenst.

V.w.b. een Hamilton: “You can’t go wrong”!

Gr,

Ron.

welkom

MArcel, welkom op dit geweldige forum! HAmilton zijn mooie en kwalitatieve klokken voor een zeer acceptabele prijs! Succes!

Eric

Welkom Marcel, veel plezier op het forum. Succes bij het kiezen van je Hamilton.

groet,
Arno.

Welkom op dit forum!

Goede keuze, een Hamilton(tu)

Bedankt voor de reacties zover,en heb de verschillende links die sommigen hadden vermeld al bekeken.
Die hele zwarte x-mach vind ik ook erg mooi.
Ik twijfel nog tussen een lederen band of een stalen band.
Ik weet dat het smaak betreft,maar weet er iemand nog juist,voor- en/of nadelen tussen deze twee banden.

Groeten, Mars

Heb alleen ervaring met de stalen band. Band valt erg mooi, sluiting heeft wat speling. Wat ik bij de kast wil zeggen, is dat de lugs voor mijn gevoel ver doorlopen. Daardoor valt er makkelijk een “gat” open als hij over je pols schuift. Vind ik persoonlijk niet mooi.
Zou zeker eerst eens in het echt om je pols gehad hebben voor je em koopt.

Meestal is het het handigste om het horloge met de stalen band te kopen.
Dat is wel duurder dan een leren of zo, maar de stalen band los is een stuk duurder dan wanneer je hem met het horloge koopt.