Nieuw: Orient Orange Mako

Gisteren was er een pakje…

Mijn eerste aankoop via EBay.

De Orient Mako, Orange plaat, stalen band.
Had hem al een tijdje op het oog. Komt in de fora altijd goed uit de bus. Onlangs per toeval eentje in het echt zien staan in een etalage. En toen wist ik het zeker.
Op EBay eentje gevonden en besteld (Scheelt toch weer een Seiko 5-je, vergeleken met de prijs die de juwelier er voor vroeg.). Na drie dagen stond UPC op de stoep.

Ik moet zeggen, helemaal geweldig!
Mooi doosje er om heen, keurig allemaal.
Meteen de band op lengte gemaakt. De band voelt fantastisch aan, goed gewicht. Mooie solid links, lekkere sluiting. Doet me heel erg aan de band van het Monster denken.
De klok voelt heerlijk solide aan, tijd en datum verstellen gaat heel mooi licht. Alleen de bezel draait wat stroef, maar dat kan de nieuwigheid zijn.

Draag hem nu een halve dag, en hij zit heerlijk comfortabel, ondanks dat het beste een zware klok is.

Heb snel even wat foto’s gemaakt, helaas een probleempje met de studiolampen, dus kon alleen direct flitsen, of met natuurlijk licht. Niet helemaal tevreden dus, maar wilde toch graag snel even een foto plaatsen. Bij dezen.

Bert

mooie klok, blauw of oranje ze zien er allebij goed uit.
veel plezier ermee.

grt arie.

Da’s ook een fraaie uitvoering. Erg mooi dat oranje.

Veel draagplezier,

Martin

Die staat ook op mijn wishlist. Echt mooi die oranje plaat. (tu)

Netjes! De kunst van het horloge-maken hebben die Japanners goed begrepen! (tu)

Ik heb een keer op het forum gelezen dat een … (weet de klok niet meer) door een oranje wijzerplaat een hoog “aldi-gehalte” had X(

Dit bewijst absoluut het tegendeel (tu)

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Gefeliciteerd met deze aanwinst, “Oranje boven…!!!”:smiley:

Veel plezier met deze leuke duiker!

leuk horloge, heb hem ook besteld. Met een rubber band!

groet,
Arno