Beste, Mijn naam is Aad. Ik ben 15 jaar oud en vind eigenlijk alle techniek leuk. Via ebay 2 seiko’s gekocht de desbetreffende H357-5000 en een 7009-3070. De H357-5000 heeft een digitaal display, helaas functioneert dit display niet naar behoren. Hij ‘‘flikker’’ aan/uit/aan/uit maar wel regelmatig. De manuel op internet mocht niet baten vandaar dat ik het nu tijd vond worden mij te registreren op dit forum.
Kijk hier naar een Download voor de Seiko H357A.
Met een schroevendraaier van 1,0 tot 1,2 mm kom je een heel eind.
Gewoon kijken of er ook corrosie is opgetreden. Als dat zo is goed schoonmaken. Wellicht heb je geluk.
Om het uurwerk uit de kast te krijgen moet de kroon/stift er uit. Drukken op het putje wat je bij de pijl van ‘Push’ ziet zitten. Drukken en aan de kroon trekken.
Maar bovenstaande kan veel gemakkelijker uitgevoerd worden.
Dank voor de betere pdf mijn eigen gevonden manuel is hier niks bij. Het uurwerk heb ik er al uit gehad om schoon te maken en te bekijken. Daar is verder niks mis mee zo op het blote oog.
Hallo, ik ben opzoek gegaan naar de batterij maar kan deze niet vinden. volgens de manuel moet het de TR926W zijn echter vind ik op het internet alleen de TR927W.