Nieuw quartz uurwerk in plakmerk

Goedenavond heren.

Mijn vriendin heeft van onderstaand horloge recentelijk de batterij laten vervangen, maar deze staat (alweer) stil. Is er hier iemand die deze na kan kijken voor een schappelijk bedrag en desnoods kan voorzien van een nieuw uurwerkje? Ik heb het idee dat de kleine wijzers er voor de sier op zitten. :sweat_smile:

Uit blijkt van liefde koop een echt horloge voor haar.

16 likes

Lekker stil laten staan!

3 likes

Over smaak valt niet te twisten heren. :wink:

2 likes

In welke regio zit jij?

Toen mijn vriendin haar Michael Kors er na 3 jaar mee stopte moest en zou hij gemaakt worden. En zo geschiedde. Ook dat is toch liefde?

Kostte me toen via de lokale juwelier 80 euro voor een nieuw uurwerk inclusief arbeid. Ik vond het eigenlijk nog best meevallen. Het uurwerk zal nog geen 20 euro hebben gekost, maar 60 euro arbeid is dan nog heel schappelijk, dacht ik.

4 likes

Flevoland.
Sorry, dat was misschien wel handig om er even bij te vermelden.

1 like

Deze staan nog te koop voor 161€ op Amazon
Guess Solstice

Een nieuw kwartsuurwerkje laten plaatsen is wellicht iets minder duur.

Over smaak niet nee. Maar daar valt dit niet onder :joy:

1 like

Dag en datum toch? Mooie complicatie.

Zo is dat, sommigen kopen voor meer dan een ton een RM, dat ziet er ook niet uit.

Hier is ook nog wat beïnvloeding nodig :joy:

Kopen! Als ze dan toch zo’n Guess ding wil…

HF gewijs zeg ik, budget oprekken en een UG microrotor movement laten inbouwen :sunglasses:

1 like

Standaard reacties, ik ging er al van uit. :joy:
Maar toch hoop ik nog op iemand die de vraag op kan pakken? Ik had eigenlijk verwacht dat er voor een paar tientjes wel een nieuw uurwerkje in kon.

Bij nader inzien zijn de kleine wijzers inderdaad dag en datum, dat had ik nog niet eens gezien. :blush:

1 like

en 24 uurs aanduiding. Je kan altijd eens Hier: https://www.thewatchlab.nl/ informeren.
Is eigenlijk gewoon HSC en dus het reparatiecentrum van PDA Group.

1 like

TNX!

1 like