Nieuw Reservoir Watch Retrograde/Jumping Display

.

.

.

.

.

.

Technical specifications Reservoir Supercharged Classic:

• Case: 43 mm x 13 mm – steel case – sapphire crystal with antireflective coating – sapphire case back – water resistant to 50m.
• Movement: mechanical with automatic winding (base ETA2824 with exclusive module developed with TELOS) – 34h power reserve – 28’800 vibrations/h – 35 jewels – jumping hours, retrograde minutes and power reserve indication.
• Strap: alligator leather strap with security folding clasp.
• Price: EUR 3,750 with tax

-> Site

-> Artikel

4 likes

Best leuk en speels, best een hoop geld ook. Is dit type zo kostbaar om te maken?

1 like

weet jij het weet ik het, ik ken jumpertjes van onder de 80 euri… dus … :slight_smile:

1 like

misschien zijn die 35 Jewels wel echte juwelen :frowning:

1 like

Apart klokje, maar bepaald geen impulsaankoop…

1 like

Toen ik de foto’s zag dacht ik, hardstikke leuk voor een paar honderd euro.
Maar toen zag ik de prijs en dan is het weer, laat maar.

groetjes Lenno

1 like

Erg leuk thema horloge.
Ik vind het echt wat hebben.
En de prijs, Tsja, het is niet bepaald je standaard eta of sellita movement (wel op gebaseerd maar wel grondig aangepast voor jump hour) dus kan de prijs eigenlijk nog best wel voorstellen.

Ik vermoed dat de foto’s geen eer doen aan het product, maar dat is gestaafd op niks, want heb er nog geen in het echt gezien.

1 like

Ik vind hem wel leuk. Het uurwerk is inderdaad flink aangepast (jump hour, maar ook retrograde minutes), dus zo heel gek vind ik de prijs ook niet. In dit horloge is in ieder geval geïnvesteerd. Een aangepast uurwerk, maar ook een eigen afwijkend ontwerp. Dan zou ik juist zeggen dat dit horloge zijn geld meer waard is dan weer een 13 in een dozijn horloge van een al of niet groot merk wat voor dezelfde prijs verkocht wordt. Dat het je smaak niet is kan ik begrijpen, maar dat maakt natuurlijk niet dat het dan ook maar goedkoop zou moeten zijn.

3 likes