Hallo allemaal,
Kwam deze op bol.com tegen. Per 9 oktober leverbaar. Het Rolex Watch Book maar dan de extented edition. Huidige versie verkopen en deze terug kopen? Don’t know, eerst maar eens even in real life aanschouwen.
MvG Ralph
Hallo allemaal,
Kwam deze op bol.com tegen. Per 9 oktober leverbaar. Het Rolex Watch Book maar dan de extented edition. Huidige versie verkopen en deze terug kopen? Don’t know, eerst maar eens even in real life aanschouwen.
MvG Ralph
Jij hebt het normale boek toch? Hoe moet ik het boek zien, beetje een foto collage met uitleg?
Nuttige informatie aangevuld met een ruim arsenaal aan foto’s.
Ik heb dat eerste boek ook.
Leuk voor in de kast.
Maar de ‘echte’ boeken zijn toch die van Mondani?
Ben benieuwd… Dank voor het delen!
Ik vind t meer naslagwerken dan echt leesbare boeken (Mondani). Hoewel alles online wel te vinden is, zijn het wel hele gave boeken voor de echte liefhebber.
Haha… weer lekker aan het influencen hier ?!
Oude wijn in nieuwe zakken. Of wat voor spectaculairs verwacht je van deze Brunner?
Brunner is op zich wel een zeer gerespecteerd horlogejournalist
Vind het altijd prachtige boeken. Groot fan van.
Daarover geen misverstand. Ik heb zijn boeken ook staan. Je topic doet echter meer aan als een plugpraatje dan dat je heel gefascineerd bent over de inhoud van het boek… Inclusief verschijningsdatum en prijs bij Bertelsmann…
Volgens mij zie jij ze vliegen amice…
Ik heb alle boeken hiervan en kwam dit toevallig tegen toen ik op Rolex zocht bij bol.com.
Ik heb toevallig het huidige boek gekregen afgelopen week. Mooie aanwinst al zeg ik het zelf.
Klopt, ik zie overal wervelende reclameboodschappen vliegen !!
Veel plezier met je boek.
Heb de huidige versie al een tijd - mooi boek, maar de tekst is stevige kost - en duidelijk met een persoonlijke invloed geschreven. Niet dat dat per se slecht is.
Vraag me af wat er dan voor meerwaarde aan gaat zitten met de nieuwe… …die zal ik zeker niet kopen; heb ook al wat Mondani-spul staan. Zijn bijna aanbetalingen op een van hun horloges…