Nieuw SARB033

Ik kwam op het forum een nieuwe Seiko SARB tegen die op mijn lijstje stond. Maar direct besloten dat dit een leuk cadeau was voor mijn verjaardag. Van mij aan mij :blush:.

Woensdag was hij binnen. Ik ben even gestart met het inkorten van de band, maar met die kleine busjes die los komen maar weer weg gelegd om dat een keer met daglicht te doen. De eerste twee dagen gedragen met een leren band.

Voor mijn verjaardag ook nog een horlogekist gekregen en een bak voor de horlogebandjes. Ik kan dus weer verder met vullen!

10 likes

Blijft een mooi ding geniet er van!

Mooi klokje. Zeker een leuk cadeau!! Gefeliciteerd ermee en je verjaardag :+1:

Ik kijk stiekem ook al een tijdje naar een SARB. Mooi hoor!

Ik had deze willen hebben, maar ik was te laat!
Nou moet ik je eigenlijk bedanken, want ik ben aan het sparen en verkopen om een Sinn aan te schaffen, zodat ik nu behoed ben voor een deuk in mijn horlogefonds.
Deze gaat er dan later wel eens komen. Veel plezier ermee.

De Seiko sarb033 absoluut een toppertje. Daar zul je veel draagplezier van hebben !

Fraai horloge! Gefeliciteerd hiermee en met je verjaardag, trouwens!

Nice, proficiat!

Proficiat! Rot systeempje he om bandjes in te korten dat met die busjes, gewoon ff geduld mee hebben :blush:

Veel draagplezier!

Geniet ervan !

Geniet ervan en nog gefeliciteerd.

Mooi ding! Van harte!

Mooie aanwinst!

Het lijkt wel SARB maand :smiley:

Grt.

Ik reageerde al midden in de nacht, binnen enkele uren en ik was niet eens de eerste.

Het horloge en het formaat is super! Ik ga hier nog lang plezier van hebben!

Uiteindelijk viel het inkorten van de band ook wel mee. Even zoeken op internet en goed opletten dat je de busjes niet verliest, maar daarna was het zo gedaan.

1 like

Proficiat x2!

Congrats!!

Veel plezier ermee, hier senl ook een SARB033 of 035!

Toppertje👍