Wat balen zeg! hopen dat hij snel terecht komt.
Uit ervaring kan ik in ieder geval zeggen dat je een top keuzen hebt gemaakt!
Hier zn oudere broer:
Ja, veel straten met nr.10, maar dat is al een heel eind verderop en dat zou wel erg bizar zijn he
Een eind verderop zou inderdaad bizar zijn. Hoop dat het snel geregeld is allemaal en dat het schooljaar toch niet al te slecht is begonnen.
Klote man. Ik hoop echt dat je hem alsnog krijgt.
Bij mij toen duurde het 1,5 maand.
Net opnieuw gebeld met DHL en het kan blijkbaar nog wel even duren…
Mijn ongeduldige zelf gaat alvast gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Hopelijk komt die eerste dan ook nog uit de bus (liefst in de bus eigenlijk). Hoe het dan zit met terugbetaling en dergelijke, geen idee. Ik ga hem alleszins niet terugsturen op eigen risico naar Parijs met DHL 🤦
Wie weet binnenkort dus iets leuks in het blauwe gedeelte. In de veronderstelling dat het deze keer goed afloopt met de levering, kunnen jullie binnenkort mijn NA verwachten!
Fingers crossed!
Laat het op een afhaalpunt bezorgen. Wellicht beter.
Inderdaad. ik zou het ook geen 2x riskeren, want wellicht is het dezelfde bezorger die dat traject doet.
Goede tip!!!
Ik laat dat ook steeds vaker doen… Onlangs was het pakket, gelukkig met luiers, bij ons voor de deur weggezet - middenin een hoosbui…
Ieder het zijne hoor, maar sommige pakketbezorgers vallen in de categorie IQ-loos…
On topic ; hoop @YoungWatchLover dat je snel van een mooie Baltic om de pols kunt genieten!
Mooie keus
Hoi collega!
Ik heb mezelf deze cadeau gedaan bij de start van het nieuwe schooljaar. Succes met zoektocht naar het pakketje…
Kijk, dat is goed nieuws!
Prachtig horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee.
De groetjes van zijn oudere broer
Mooi hoor!
Heb je al nieuws over de 1ste?
Ja, DHL heeft ondertussen de koerier terug naar de plek van (zogezegde) levering gestuurd met als doel het pakje alsnog terug te vinden. Dit ‘onderzoek’ heeft niets opgeleverd, waardoor er nu werk wordt gemaakt van een claim. In principe volgt nu binnenkort de melding van recht op vervangzending. In the meantime ben ik wel zéér blij met het horloge. Nog mooier dan verwacht!
Mooi ding hoor
De prijs is geen probleem, want je kunt hem toch niet kopen
Net melding van Baltic dat vervangzending onderweg is. Gevolg: tweede Baltic HMS 002 incoming! Hopelijk kan ik hier binnenkort een HF-lid blij mee maken