Ik kende hem niet, maar ik vind hem top. Niets te nadele van Certina, maar wat lijkt die dan een cliché.
Vingers in je oren stoppen, niet verder luisteren en voor de Baltic gaan
Hamilton khaki field automatic. Deze voldoet het beste aan de eisen, maar er zijn nog meer leuke(re) varianten. En sterkte met het nieuwe schooljaar alvast😉
Edit: Ik zou in mijn enthousiasme bijna vergeten dat ik er zelf ook al 4 jaar eentje heb, naar volle tevredenheid.
Een kleine twee weken geleden horloge besteld bij Baltic en vrij snel verzendbevestiging ontvangen. Enkele dagen later een mailtje van DHL: bestelling afgeleverd. Later die avond thuisgekomen en nergens een pakje te vinden. Ondertussen heel wat telefoontjes en mails verder, blijkt dat de koerier niet meer zeker is of hij wel heeft geleverd bij het juiste huisnummer. Er is een onderzoek lopende, maar Baltic heeft me gerustgesteld dat, indien DHL het pakje niet succesvol bij mij kan afleveren, zij een compensatie ontvangen, waardoor ik recht heb op een vervangzending. Geen idee hoe lang DHL nodig zal hebben voor hun ‘onderzoek’. Hopelijk ontvang ik alsnog snel mijn horloge …
Ik heb ditzelfde eens meegemaakt met DHL. Heb je verderop niet toevallig eenzelfde huisnummer maar andere straat? Dat was bij mij aan de hand namelijk.