Vandaag heb ik mijn nieuwe Japan Made Seiko opgehaald bij de welbekende en gerespecteerde Seiko-verkoper onder ons.
Het is een SNZG47J1 (het is die met de zwarte wijzerplaat) en ik vind hem werkelijk prachtig! Op de foto’s komt het niet over hoe mooi ‘ie is, echt waar.
Verder nog de foto’s van mijn andere horloges. Ik wil het niet een verzameling noemen, want ik ‘verzamel’ ze niet. Elk horloge welke ik koop (of nog zal kopen) heeft een bepaald moment waarop ik hem zal dragen.
Seiko 5 Sports SNZG47J1 -> Automatisch 7S36B-uurwerk, Japan Made, 100M, zwarte wijzerplaat, bezel draait alléén tegen de klok in.
Seiko 5 Sports SNZG35K1 -> Automatisch 7S36B-uurwerk, 100M, witte wijzerplaat, bezel draait alléén tegen de klok in.
Dank jullie wel! Ik merk dat jullie horloges van modemerken niet aan vinden? Toch denk ik dat GC een uitzondering op dat gebied is… Ze zijn alleen erg overpriced…
Dank jullie wel! Ik merk dat jullie horloges van
modemerken niet aan vinden? Toch denk ik dat GC
een uitzondering op dat gebied is… Ze zijn alleen
erg overpriced…
Voor mij staat het er los van, ik vind hem gewoon niet mooi. Ik ben niet weg van goud, behalve op een echte klassieke klok. Ieder zijn ding toch!!
Wauw, dat ziet er echt heel mooi uit samen, Momenteel gaat mijn voorkeur ook uit naar die SKZ325. Echter, dat kan veranderen, want ik weet niet hoe die anderen uit het rijtje er in real life uit zien. Straks wordt dat net zo’n verrassing als toen ik de SKZ325 voor het eerst in real life zag.
Kan je, als het geen moeite is, de SKZ325 + De gele BFK + de helemaal zwarte BFK + Orange Monster samen naast elkaar in één foto voor mij schieten? Alleen als het geen moeite voor je is hoor. Dan weet ik tenminste waarvoor ik de komende maanden het geld bij elkaar moet schrapen…
BTW: Ik wist niet dat de dagweergave op de horloge in Arabisch lettertype was geschreven, haha. Ik vind tóch wel leuk; ik ben namelijk zelf ook moslim, ookal kan ik het niet lezen.
Gelijk heb je. Ja, als dat werd samengevoegd zou het inderdaad een topper kunnen worden. Ik weet dat het gemod kan worden, maar toch houd ik zelf alleen van horloges in originele staat…
Als Rob hem voor je mod is het imho een standaarduitvoering, zó netjes kan Seiko het zelf nieteens. (tu)
Zit net eens op monsterwatches te kijken en ik moet me echt inhouden om die goudkleurige Fathoms http://www.monsterwatches.nl/index.php/nieuwe-modellen/snzh60
niet te bestellen.
Om de één of andere manier staat het woordje “sports” onder de me echter niet aan…
Verder wel een lekker fout en dik horloge, pravo gastarbajterski.