Ik heb de Seiko Sportura Barcelona al een tijdje op mijn wishlist staan. De fondsen ontbreken me echter. Nu zie ik dat er een nieuw model uit is de SRP303. Erg leuk met een Barcelona nato band. Weer een voor op de lijst…
Ik heb hem volgens mij vorige week in het echt gezien. Ziet er leuk uit, maar vooral de nato is extreem dik en fijn. Ik weet niet of je die ook zo los kan krijgen, maar dat is de moeite waard om te onderzoeken.
Is dus visca in het Catalaans, moest ik effe er bij zetten (heb een half Catalaanse vrouw )
Ik vind hem wel cool hoor, alleen het logo mag bij deze en de andere een stuk mooier, dat weerhoud me er 1 te kopen, een mooi schildje had het moeten zijn!
Oef, flink aan de prijs voor een Seiko5, met alle
respect hoor.
Het model is net nieuw en daarom nog zeldzaam. Wanneer hij in grote aantallen verkrijgbaar is zal de prijs flink omlaag gaan. Hetzelfde gebeurde met de Sportura. Even geduld dus en dan heb je hem voor een prima prijs.
ik dacht dat ze juist zeldzamer zouden worden en daarmee nog duurder… dus het kan ook meevallen.
dreski Schreef:
marnix.moed Schreef:
Oef, flink aan de prijs voor een Seiko5, met
alle
respect hoor.
Het model is net nieuw en daarom nog zeldzaam.
Wanneer hij in grote aantallen verkrijgbaar is zal
de prijs flink omlaag gaan. Hetzelfde gebeurde met
de Sportura. Even geduld dus en dan heb je hem
voor een prima prijs.
ik dacht dat ze juist zeldzamer zouden worden en
daarmee nog duurder… dus het kan ook meevallen.
Seiko heeft een 5 jarig contract met Barcelona dus er zullen de komende 3 jaar nog meer Seikos met Barca logo komen. Het zijn geen Limiteds en Barcelona geniet natuurlijk een wereldwijde fan-base. Ik merk dat deze modellen het eerst in Azie opduiken wat op zich logisch is. Wanneer deze horloges volop in Europa verkrijgbaar zijn zullen de prijzen in Azie gaan droppen. Ze houden daar gewoon niet zo van voetbal. Gelukkig voor ons.
Die Sportura variant vind ik ook mooi, deze
nieuwe
is mij echter iets te kinderlijk…
Klopt en daarom past hij helemaal bij mij. Ik ben
nog steeds een groot kind van 44 jaar.
Mijn beste,
Goed verwoord Andre!!
Ook ik voel me soms nog zo kinds:+, als maar zijn kan!!
En dat voelt goed, zegt deze 50 jarige.
Dus daar past zo’n Seiko Barcelona prima bij.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z