Nieuw Sinn model

Voor de liefhebbers gisteren gepresenteerd op munichtime: Sinn 212 KSK
zie ook: http://www.sinn.de/mobile/en/Modell/212_KSK.htm#Link_Besonderheiten

1 like

Thx voor het delen. Ik vind 'm persoonlijk eerlijk gezegd niet zo geweldig geslaagd. Maar wel fijn dat er zo nu en dan iets nieuws verschijnt
 :grin:

Ook niet mijn smaak. Bovendien 47mm. Veel te groot voor mij.

Oei ja 47mm is inderdaad veel te fors voor mij ook.

Mooi vind ik hem ook niet, maar de specs zijn wel zodanig dat 'ie een marslanding overleeft volgens mij. :smile:
Mijn oog wordt trouwens de hele tijd naar die witte stip ter hoogte van 6 uur getrokken. Wat zou dat zijn?

Jemig, 47mm, wat een idioot groot ding en wat een druk horloge, nee Sinn heeft mooiere modellen.

Ik stel vast dat Sinn in een identiteitsdipje zit. De kurken, waarop het merk drijft, zijn al wat ouder (noem het “classics”), bijv. de U1, maar echt vernieuwend zijn ze niet. Deze is te groot en weinig onderscheidend.

Ik denk niet dat het met een identiteit dipje te maken heeft. Ze hebben in verleden veel 'limited edition’s uitgebracht oa Jagd uhr etc

Daarnaast gaan ze binnenkort verhuizen naar een veel grotere ‘factory’
 Wat automatisch betekend dat zij grotere volumes moeten en willen gaan maken.Verklaard wellicht meteen de prijsstijging van alle modellen de laatste jaren.

1 like

HĂ©, nog meer nieuws! http://watchesbysjx.com/2016/10/sinn-introduces-three-new-u-series-dive-watches-at-munichtime.html#!&gid=1&pid=8

1 like

Die U1 SE (op rubber) vind ik eigenlijk wel gaaf!

1 like

Beetje teveel naar Laco gekeken :wink:

1 like

“GROOT” nieuws van Sinn

1 like

Meh, niets voor mij. Doe dan maar een van de klassiekere modellen (856 B-Uhr, 556 JubilÀum, 104 ofzo).

Ik denk de zogenaamde Ar-Dehumidifying Technology, aangezien het niet in de zijkant van de kast zit bij dit model.

Ik dacht ook gelijk aan die einsatzuhr van laco idd.

Gr, HJR

1 like

Ik vind de kroon op 10 afzichtelijk!

Erg mooi!

Vind de horloges van sinn bijna allemaal wel mooi maar deze
 Nee doet het niet voor me en is ook een beetje te groot voor mij smaak

Nieuwe eigenaar en ze zijn datgene wat ze vroeger leuk maakte helemaal kwijt.

Klopt bij de Sinn T1 zit het ook op die positie.
Wel een leuk nieuw model. Jammer van de maat en de iets te korte wijzers.

Was er maar een EZM 1 voorhanden in de horlogemarkt!