Een duiker mag toch best 41,3 mm zijn?
En 13,1 mm dik.
Deze SLA065 heeft het 8L35 uurwerk, in-house. Da’s weer eens andere koek dan 4R of 6R.
Hier de details:
Let op de mooie wijzerplaat!
Is wél limited…
Een duiker mag toch best 41,3 mm zijn?
En 13,1 mm dik.
Deze SLA065 heeft het 8L35 uurwerk, in-house. Da’s weer eens andere koek dan 4R of 6R.
Hier de details:
Let op de mooie wijzerplaat!
Is wél limited…
Zeker wel.
Alle Seiko uurwerken zijn in-house
Heel mooi…
Heel persoonlijk uiteraard, maar ik vind de dial te druk.
Vond juist de dunnere bezel van de 017, 037 en 043 mooier dan de dikke.
Nu limited voor 3k en al vrij vlug waarschijnlijk 5k op Chrono24….
Maat is prima. Vind alleen de wijzerplaat te heftig. Het mooie aan de oorspronkelijke 62MAS vind ik juist de strakke vormen en details. Deze re-interpretatie gaat voor mij echt 2 stapjes te ver. Prijs vind ik nog meevallen, voor een SLA.
Heel mooie klassieke duiker. Wel een flink bedrag…
Ik ook. Juist dat de wijzerplaat bij Seiko vaak matzwart is vind ik een mooi element. Ik vind de kast, het uurwerk, de rehaut en de bezel mooi. Maar de wijzerplaat? Hmm…
Tuurlijk! Krijgen we bij duikers nu ook al die 36/37mm lobbyisten?
Jep. Me too.
Wel minder dik dan sla017.
Prachtige Seiko maar die wijzerplaat
Wat een vreselijk lelijke wijzerplaat. Verder is het wel ok.
Hier ben ik al.
Niet mijn ding.
De dial is inderdaad iets too much vind ik persoonlijk. Verder wel coole uitstraling.
Die dikke bezel en de afwerking van de kast (rondingen) doen mij denken aan de SPB14X serie. De 017,037 en 043 zijn veel scherper op de rand.
Not my cup of tea maar lelijk is hij ook zeker niet.
Yes, de huis cartoonist heeft er één.
Op het eerste oog vind ik het wel een cool ding. De kastvorm vind ik wel gaaf met die korte lugs en de kleuren zijn ook mooi. Die wijzerplaat met die gekke figuren had van mij dan weer niet gehoeven.
Als ik wat dieper op de foto inzoom valt me wel op dat de afwerking wat te wensen overlaat. De lume is niet mooi aangebracht op de uurmarkeringen en dat datumvenster lijkt net iets te laag te zitten waardoor het niet helemaal lekker oogt met de uurmarkering op 3 uur. Ik vind zelf dat Seiko - als ze dan 3K willen vragen - dat wel wat beter had kunnen doen.