Nieuw speelgoed. Een paar foto's

De laatste paar weken heb ik rondgezocht naar een lichtbox, een mini fotostudio of hoe die dingen ook genoemd worden. Ik heb zelfs op een ander deel van het forum een link geplaatst naar een weblog waar stap-voor-stap wordt uitgelegd hoe je zo’n ding moet maken. Dat leek me wel wat.
Vanmorgen naar het Office Center voor verschillende dingen en ook voor goed papier om de lichtbox in elkaar te zetten. Blijkt dat ze zo’n ding gewoon op voorraad hebben, compleet met halogeenlampjes en 4 kleuren oneindige achtergrond! De keuze was snel gemaakt! Kant en klaar gekocht en als een kind zo blij met mijn nieuwe speelgoed.

Ik heb meteen wat vintage Seiko’s gepakt voor wat foto’s. Hieronder de eerste resultaten. Wat opvalt: de vouwen in de oneindige achtergrond: het doek komt zo uit de verpakking; moet ik even strijken. De foto’s zijn met een gewone Panasonic Lumix gemaakt.

Omdat dit mijn eerste pogingen zijn, moet ik nog veel uitvogelen. Goede adviezen of ervaringen zijn van harte welkom!

Menno

Foto’s

Leuke foto’s met zo’n lichttent(tu) Zelf had ik er één van 80 bij 80 cm, maar dat was redelijk onhandig in gebruik, wacht nu op eentje van 50 bij 50.
Zodra die binnen is zal ik weer eens wat foto’s maken. Tot die tijd blijf ik gewoon genieten van de foto’s van anderen;)

Mijn beste,

Geen advies, doch wel een compliment.
‘dit ziet er toch gewoon goed uit’.

Dus als de oefening kunst baart, dan kunnen wij nog wat verwachten.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuk hoor(tu) Nu lekker spelen met de diverse kleuren van de achtergrond:D

wow, gelijk een goed resultaat, ik ga altijd naar buiten voor het licht, maar met zo n tentje is het een stuk handiger, mag ik vragen wat het kost en laat eens een foto zien van het geheel, ik denk dat je veel mensen een plzr doet,

ps, ik ben fan van je beide Bullheads, maar dat wist je al, erg mooi,

Geweldige mooie klokken en erg mooi foto’s. Een beetje donker maar dat bedekt de klokken enkel met geheimzinnigheid.

Prima toch. Veel plezier en hoop meer foto’s van jou collectie te mogen aanschouwen.

Greez Erik

Leuk, hoor! (tu) Wellicht kun je inderdaad ook een foto posten van de tent als geheel; dat geeft wellicht een goede indruk voor de mensen die ook zo’n ding zoeken c.q. willen maken.
Enne… de horloges zijn dik in orde :wink: