Nieuw speelgoed onderweg

Beste horloge vrienden,

Ik was al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een Rolex maar tot op heden te duur en ook niet meteen iets naar mijn zin gevonden.

Daar is vandaag echter verandering in gekomen. Ik had al een tijdje geleden een spaarpotje aangelegd en vandaag is die weer helemaal leeg :see_no_evil::grin:.

Had vorige week op Chrono24 een prachtig originele Rolex Oysterdate Precision van eind jaren 60 gezien en na wat onderhandelen met de verkoper tot een mooi compromis gekomen waar we beiden goed mee kunnen leven.

Foto’s volgen van zodra ik haar heb ontvangen.

Ik moest gewoon even mijn enthousiasme met jullie delen :grin:.

Gr, Jari

37 likes

Alvast gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Vol verwachting klopt het hart. :heart:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd man. Wees er zuinig op, de mijne (1601 uit '71) werd binnen 2 jaar na aankoop bij een inbraak (vermoedelijk een forumlid, ook nog) gestolen. Loop er met korte mouwen ook niet mee rond in uitgaansgebieden e.d.

4 likes

Mooi, een Rolex uit de tijd dat het nog prachtige horloges waren. Geniet ervan!

3 likes

Aha.
Da’s toch een vintage Rolex?

Is dat niet een valkuil qua echtheid?

Just asking.

1 like

Met de juiste kennis/opzoekwerk, een betrouwbare verkoper en natuurlijk ook altijd een beetje vertrouwen kom je al een heel eind.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen valkuilen aanwezig kunnen zijn :wink:.

Komt voor elkaar.

Wat zonde van jouw Rolex… Meteen ook de reden waarom ik er niet zomaar mee te koop loop op straat.

Ik ben ook steeds op mijn hoede als ik zoiets draag :+1:

1 like

Ook mijn favoriete Rolex model. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s.

1 like

Haha, begrijpelijk. Alvast gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Benieuwd naar de foto’s. :hugs:

1 like

Precies dit! :point_up_2: :ok_hand:

2 likes

Van de Sint een prachtig horlogeboek gekregen en wat maakte Rolex in de oude tijden toch prachtig functionele, ingehouden horloges. Snap heel goed de aantrekkingskracht.

2 likes

Zeer leuk, al proficiat en we wachten op je foto’s :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met een topper!
Stonden er op Chrono geen foto’s die je kunt delen? (Ik vraag dit voor een vriend)

1 like

Super aankoop, lijkt me gezien je omschrijving.
Ben benieuwd naar de foto’s.
Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee.

1 like

Pre gefeliciteerd

1 like

Heb ze niet tijdig opgeslagen. Heb wel een filmpje van het horloge maar kan ik hier niet delen vrees ik…?

Prachtig uurwerk! Voor mij eigenlijk de mooiste nog betaalbare Rolex ooit gemaakt :+1:

1 like

Ze is gisteren gearriveerd :heart_eyes: Ik ben blij als een kind!

Meer foto’s post ik nog wanneer ik wat meer tijd heb :+1:.

Gr, Jari

13 likes