Nieuw speelgoed

Vorig weekend een Chinese center tourbillon gescoord op de baay en gisteren was hij binnen!

Het is een forse klok met ronkende duitse (plak)naam, klinkt niet best allemaal wellicht maar ik vind hem zelf (op een paar dingetjes na) supergaaf om erbij te hebben! :~
Features: Automaat, echte maanstand, datum en power reserve.

Minpuntjes:

  • afwerking platines achterzijde? mwah…
  • Kroon met die blauwe cabochon is een beetje teveel van het goede.
  • Een echt kroko bandje is al besteld want wat er nu aanzit lijkt wel papier.:S
  • AR coating? …nooit van gehoord blijkbaar. Hij spiegeld als een gek dus fotograferen is sowieso een drama >X.

Afgezien van de mindere zaken wel veel bang for the buck, mooie kast en de wijzerplaat doet niet al te knullig aziatisch aan en is geen schaamteloze kopie zoals vaak het geval is.

Alles bij elkaar best wel weer leuk om er een te hebben, mijn vorige was een chinese skeleton met flying caroussel, maar dit is natuurlijk vele malen mooier.

indrukwekkende Chinees Mario. veel plezier met dit horloge dat duidelijk afwijkt van de rest van je collectie :slight_smile:

Leuk ding!

Heb je het linkje naar de ebay verkoper? Vind het altijd wel leuk om beetje rond te neuzen :slight_smile:

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit. En daar gaat het om!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze sympathieke klok.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Arno Schreef:

indrukwekkende Chinees Mario. veel plezier met dit
horloge dat duidelijk afwijkt van de rest van je
collectie :slight_smile:

dat hoop ik maar :slight_smile:

Ziet er goed uit.

Piede Schreef:

Leuk ding!

Heb je het linkje naar de ebay verkoper? Vind het
altijd wel leuk om beetje rond te neuzen :slight_smile:

PB :wink:

Goh leuk (tu)
Met alle toeters en bellen .
En een technisch hoogstandje : koelventilator op de balans :#

Hub Hannemann Schreef:

En een technisch hoogstandje : koelventilator op
de balans :#

En nuttig. Kreeg het ook benauwd toen ik dit horloge zag :wink:

Proficiat! Ben ook benieuwd naar een link.

Gefeliciteerd,ziet er leuk uit,ben ook benieuwd naar de link.

Thanks guys, hierbij nog een filmpje:

En ja de een zal het een kermisding vinden en ik vindt dat ook wel een beetje maar de bonk techniek die er achter schuilgaat voor zo releatief weinig geld! Het heeft daardoor een grote funfactor voor mij.

Linkje naar de verkoper: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320968988834
Hoop dat ik geen regels overtreed hiermee.