Nieuw thema voor Prim

Beste leden, zoals jullie allemaal weten is Prim een Tsjechisch merk en zijn dus alle modellen die ze maken verbonden met de Tsjechische cultuur. Nu gaat Prim in overleg met Prim Holland een nieuwe modellen reeks maken, deze nieuwe modellen hebben dus iets te maken met Nederland. Het kan zijn bijvoorbeeld: Beatrix of Maxima, een bekende Nederlander, een gebeurtenis… De nieuwe Nederlandse modellen gaan dus ook echt deel uit maken van de nieuwe collectie van Prim. Plaatsen van voorbeelden mag uiteraard ook (eigen ontwerpen).

Ik doe dit met toestemming van Prim Holland en het lijkt me leuk om dit dus te organiseren. De leukste inzending (post) krijgt iets leuks in de bus! :slight_smile:

Succes allemaal!

Debit

Ik vind dat jullie zeker iets met delftsblauw moeten doen. Wat vind je ervan? :wink:

Mij ontgaat iets, Debit. Afgelopen week heb jij hier ook foto’s geplaatst van Prim-horloges. En nu schrijf je een wedstrijd uit rondom dit merk.
Ik vind 't allemaal wel leuk, hoor. :slight_smile: Maar wat is jouw relatie met Prim? En met Antoon? Misschien kun je daar eerst even wat duidelijkheid over verschaffen. Ik kan me voorstellen dat meer mensen zich dat nu gaan afvragen.

Paul G. Schreef:

Mij ontgaat iets, Debit. Afgelopen week heb jij
hier ook foto’s geplaatst van Prim-horloges. En nu
schrijf je een wedstrijd uit rondom dit merk.
Ik vind 't allemaal wel leuk, hoor. :slight_smile: Maar wat is
jouw relatie met Prim? En met Antoon? Misschien
kun je daar eerst even wat duidelijkheid over
verschaffen. Ik kan me voorstellen dat meer mensen
zich dat nu gaan afvragen.

Mijn beste,

Ik zit het mij inderdaad net af te vragen??

Orologio Signaturis Temporis

Aandelen debit?

maar uh een nederlands klokkie, dat moet er 1 worden met een afbeelding van een fiets op de plaat en het bandje moet er uitzien als een fiets slot, want je moet je fiets wel vast zetten natuurlijk!

Of uhm een afbeelding van een coffeeschop met de text "coffeeschop hiero"de kleine wijzer is een pijl die de shop aanwijst(maakt niet uit dus hoe laat het is in nederland wijst hij altijd wel in de richting van een shop) en de grote wijzer is een enorme joint, en in het achterdeksel is er een geheime plek voor je hasj!

Of natuurlijk een fransje bouwer(jantje smit, mariane weber de havenzengers, vul maar in) uitvoering limmited edition(net als oris met frankie sinatra)!

Nou ben ik effe creatief dan!

Heb ik zo mijn best gedaan is het vast weer een grap. :frowning:


of hier met “Zilveren” Subdials:

Dit heb ik eens eerder getekent, maar heb nu oranje accenten op de wijzers gedaan. Die wijzers zijn nog niet helemaal klaar, maar dit geeft een idee jullie een beetje van mijn idee. Een Enorme maanfase welke zijn contouren heeft door de subdials.

Subdials uitgevoerd met hetzelfde relief als onze oude gulden (die met Juliana). Zowel de voor als achterkant. 3e subdial zou dan eventueel een koperen muntje kunnen zijn.

Helaas ben ik niet creatief genoeg om een eigen ontwerp te maken (al zou ik 't natuurlijk best eens kunnen proberen), maar wat ik mis in de Prim-collectie is een sportieve chronograaf.

Met het oog op de Nederlandse link zou je bijvoorbeeld kunnen denken aan een oranje accent op de wijzerplaat. Geen al te gekke dingen, want dat past weer niet bij onze nuchtere volksaard. :slight_smile:

Origineel Idee maar kan spijtig genoeg technisch niet verwezenlijkt worden.
De maanfase is één grote schijf, maar je moet rekening houden dat de assen van de wijzers door de schijf komen in dit geval.

Bij Nederlands denk ik aan gratis :smiley: en verder maakt het dan niet uit wat…

ik dacht aan Spyker. De goudenkoets is van Spyker en zij bouwen nu sportwagens.

Volgens de webbeheerder mag er geen reclame gemaakt worden voor een bepaald merk.Ik vind dit alles zeer suggestief.Maak er dan een reklameforum van,dan kan de beheerder betaald worden uit de fondsen.Het moet tenslotte een hobby blijven of…?

Henri bedank voor je positieve inzet! (tu)

Ja ik snap die reaktie ook niet hoor.

Ik ken Prim! Wat dacht je van een tulp op de wijzerplaat (3D). Of de waternoodramp in 1953. Of een molen en de wijzers hebben iets van de wieken weg?

Sjors

Hé die tulp had ik al!!! :wink:

Wanneer is de uitslag bekend?

Mijn beste,

Dreski: VAN HARTE GEFELICITEERD, het is je gegund. Een puur ‘Hollands’ ontwerp, dat moet een topper worden.!!
Daar nemen we er een op.:)-D
Dit zal je toch een goed gevoel moeten geven dat jou naam verbonden is aan het ontwerp van een ‘Prim’ horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hé wat leuk! ik ga snel ff een PB sturen.