Volgens mij is hier niets mis mee. Of mis ik iets?
Hier meer info over dit model: http://www.hodinkee.com/blog/2008/7/30/1969-rare-omega-chronostop-drivers-watch.html
Edit: typo, een ‘n’ vergeten
XXoF Schreef:
Volgens mij is hier iets mis mee. Of mis ik iets?
Hier meer info over dit model:
http://www.hodinkee.com/blog/2008/7/30/1969-rare-o
mega-chronostop-drivers-watch.html
Volgens mij is hier niet zoveel mis mee…
dat wilde ik ook zeggen, lijkt me een leuke originele Omega ?
haha, inderdaad ik was een letter vergeten
Leuke klok, Wordt al flink op geboden.
Misschien refereert Williams naar ‘gronostop’ in de titel? Met het horloge lijkt ook mij niets mis. Fraai exemplaar overigens.
groet,
Niels
't Is itt een ‘gewone’ Chronostop een behoorlijk klein horloge dat -de advertentie zegt het al- aan de binnenkant van de pols moe(s)t worden gedragen. Daarbij zijn heel veel exemplaren behoorlijk beschadigd geraakt -vooral bij deskdiven…
Je hoefde maar even je pols een beetje te draaien om te kunnen zien hoe laat het was. Is nooit echt aangeslagen, denk ik.
Menno
Inderdaad, niets mis met deze Omega.
Ik heb er zelf ook eentje. Het is wel een horloge waarvoor je in ‘the mood’ moet zijn om 'm te dragen. Als vrijetijdshorloge erg leuk, maar minder geschikt voor achter het bureau. Ik krijg ook leuk reacties (vooral als je uitlegt dat het een vintage driver’s watch is).
Ik denk overigens dat de prijs nog wel wat hoger zal oplopen, tenzij deze kleur als minder courant wordt ervaren.
Niets mis met de Omega, maar de omschrijving is wat verwarrend. Ik dacht even Omega gootontstop te lezen.
Ik weet wel dat er niets mis is met het horloge… alleen een gronostop ken ik niet!
williams Schreef:
Ik weet wel dat er niets mis is met het horloge…
alleen een gronostop ken ik niet!
O, bedoel je dat. Tja, dat is ook wat zo’n spellingsfout.
Vond het gewoon grappig, sorry Niels dat mijn bijdrage niet zwaarwichtig genoeg was…
Je hebt gelijk Williams. Ieder zijn ding.
groet,
Niels
Hahaa, ik lag dubbel toen ik die schrijfvout sag
Telkens ik nu een “Omecha” zie, mot ik lachen! Super! Blijft echt hangen. Machtig. Kgeraak er even niet meer uit. Whoeoaaach. Skitterend!
Morgen eens naar de winkel om te vragen naar een Omecha Gronostop…
Ik kom effe niet meer bij. Een voordeel, lachen is gezond!
Subliem!
Hmmm staat nu op die link een Tissot te koop waar zo te zien goed op geboden word? Zelfde verkoper?
De omecha zal wel verkocht zijn. Ik denk dat het “wijzigen van de advertentie” goedkoper is dan een compleet nieuwe advertentie?