Nieuw uurwerk, met een horloge er om :-)

Ik ben bezig met een projectje, en daarvoor heb ik een onder andere (Chinese) 6497 nodig. Omdat ik altijd een aantal favoriete verkopers in de gaten houd, zag ik een horloge, met zo’n uurwerk op ebay waarbij het hoogste bod beduidend onder de prijs van zo’n los uurwerk lag. In de laatste minuut een bod gedaan en deze gekocht.

Ik heb hem vanmorgen opgehaald bij het postkantoor, en helaas is het horloge te mooi om te slopen, dus heb ik nu nóg een Parnis erbij :smiley:

Hier ging het om:

Maarja, die andere kant is ook erg leuk. Hij is geinspireerd op een Chronoswiss, maar dan mooi! Normale kroon, op links bij deze, en Pilot wijzers. De wijzerplaat is geheel lichtgevend. Erg leuk :slight_smile:

en natuurlijk een snelle lume shot. Dat ding geeft licht alsof er LEDs in zitten! Ik ga het nog een keer in het donker overdoen.

Dus nu maar weer opzoek naar een movement…

Groeten,

Martin

van harte met idd een leuke aanwinst (tu)

Hoi Martin,

Die zou ik inderdaad ook niet slopen, daar is ie te goed voor…

Chinese 6497 of 6498 werkjes zijn overigens zo te koop…(en niet duur)…

Hier bvb: http://www.siswatch727.com/index.do (doorklikken naar “movement”).

Geniet nog van deze nieuwe aanwinst !

MVG,

Chris.

Jij bent goed bezig! (tu) :slight_smile:

Gefeliciteerd Martin(tu). De achterkant is het mooist, vind ik:)

Mijn beste,

@ Martin: helaas is het horloge te mooi om te slopen……

Zo is het maar net,
Immers:
“Luister naar je pols en ontdek de bron van je leven”.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Chris,

Hier kost hetzelfde losse kaliber $35, dit horloge had ik voor $32,77, ofwel belachelijk goedkoop. Vandaar mijn idee om hem te slopen. Maar ik heb me nu voorgenomen, na het zien van deze site, om een PVD uurwerk te nemen, want mijn projectje wordt een ‘duister geheel’ :wink: En de kans dat ik voor weinig een horloge vind met een PVD uurwerk is natuurlijk klein.

Groeten,

Martin

Nou Martin, als ik lees voor welke prijs je die Parnis op de kop hebt kunnen tikken, dan kan ik maar één ding zeggen: Chapeau :} (tu). Da’s idd. nog minder dan een los werkje… En als we dan nog weten dat die werkjes meestal nog goed lopen ook…

Gekke wereld eigenlijk hé ?

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Leuk zo met die railway index (tu)

Kost echt niks he!

Om met Michael Jackson te spreken :

“Make this world a better place, for you and for me”

en verlos dat leuke uurwerk asap van dat >X >X horloge !!

Bas

Hallo Martin,

Congrats met je nieuwe “glowing” watch !!!
Zéker géén sloper, en dat voor die prijs…WAW

Ik betaalde de mijne een ietsiepietsie meer, maar dat was dan ook geen “left handed” :smiley:
Anyway, goed gescoord !

Ik had er zo’n twee, dus ik verkocht de mijne. De tweede heeft een iets andere kast - met zgn. Panerai-bevestigingen voor de bandjes, maar daar heb ik nu nog geen foto’s van.

Gelukkig heb ik de foto’s van het verkochte horloge nog:

Euh, Martin, was dit verzending inclusief ???

Marc-B1 Schreef:

Euh, Martin, was dit verzending inclusief ???

Nee, dat niet, er kwam nog $10, ofwel zo’n 7 euro bij. Al met al voor om en nabij 30 euro thuis. Ik vergeleek de prijs met die van een los kaliber, en dat was ook ex verzenden.

Groeten,

Martin

Dat wordt zo te horen een cool projectje! Helemaal met zo een zwarte PVD uurwerk.

Ik ben zelf ook van plan een projectje te starten, maar dat omhelst meer het de-monteren en monteren van hetzelfde uurwerk.

MartinB Schreef:

Hoi Chris,

Hier kost hetzelfde losse kaliber $35, dit horloge
had ik voor $32,77, ofwel belachelijk goedkoop.
Vandaar mijn idee om hem te slopen. Maar ik heb me
nu voorgenomen, na het zien van deze site, om een
PVD uurwerk te nemen, want mijn projectje wordt
een ‘duister geheel’ :wink: En de kans dat ik voor
weinig een horloge vind met een PVD uurwerk is
natuurlijk klein.

Groeten,

Martin