Nieuw vakantiehorloge: Spinnaker Spongebob Pineapple House ๐Ÿ

Al enige tijd wat minder actief geweest op het forum, maar mโ€™n nieuwe vakantieknaller wil ik jullie niet onthouden. Lange tijd gezocht naar een oranje kleur of oranje tint horloge. Gewoon omdat het lekker zomers is en om toch ook enig nationaal gedachtegoed uit te kunnen dragen in andere oorden. Ik neem mezelf doorgaan niet al te serieus dus een gekke collab sta ik ook altijd voor open. Ik ben helaas te oud om zelf jeugdherinneringen aan Spongebob te hebben, maar dit tekenfilmfiguur heeft bij mij als volwassene een plekje in mijn hart veroverd. Met mijn zoon heb ik menig halfuurtje meegekeken naar deze vierkante vriend.
Anyway, genoeg geluld, jullie kunnen mij in andere plaatsen op de wereld herkennen aan mโ€™n nieuwe Spinnaker Fleuss Spongebob Pineapple House:

Grote blij en ik sta ook echt te kijken van hoe mooi deze plaat is. Geen print, maar echt de structuur van de ananasbast in combinatie met opgelegde cijfers/texten en een spot-on datumvenster/-aanduiding. Voor mij overigens geen verrassing wat ik heb ook de 50 Phantoms uitvoering van deze Fleuss, welke destijds ook echt verassend leuk was uitgevoerd. Laat het maar gerust aan de mensen van Spinnaker over, om met leuke collabs en creaties met een knipoog te komen!

91 likes

Damn! Super grappig gemaakt, veel plezier ermee!

2 likes

Vrolijke kanjer. Veel plezier ermee.

1 like

Ha,ha, grappig :+1:

1 like

Gave zomerknaller!! Doen ze idd leuk bij Spinnaker. Veel plezier met dit kekke ding :boom:

1 like

Super vrolijk horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Origineel en vrolijk. Gefeliciteerd met je geslaagde NA :pineapple:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze blijmoedige aanwinst!!
Ziet er appetijtelijk uit!!
Leuk hoor!!

Ik wens je er vele kleurrijke momenten mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Cool! Veel plezier ermee.

1 like

Wat geweldig, heerlijk dit. En ook echt mooi! Ik ga ook eens bij Spinnaker kijken.

1 like

In 1 woord, Fruitig! :+1:

1 like

Ik keek er naar en kreeg een glimlach op mโ€™n gezicht. Oprecht heel leuk uitgevoerd!

Heel veel draag plezier van deze ontzettend leuke oranje knaller.

Die zou ik ook met een brede lach op mโ€™n gezicht, dragen.

1 like

Haha geweldig. Heerlijk horloge, swing de pan uit met die ananas!

1 like

Super geinig en mooi gedaan. Veel plezier ermee. :rofl:

1 like

Spontaan vakantiegevoel. :sunglasses:

4 likes

Wat een leuk en grappig ding, gefeliciteerd!

1 like

Leuke kleurtjes doet het goed in de zon!

1 like

Wat geinig goed gedaan zeg. Kicken

1 like

Leuk en vrolijk horloge. En mooi dat de dail dat detail heeft van ananasbast en het raampje voor de datum.

Krijg gelijk ook zin om net als vroeger die serie te kijken :rofl:.

1 like

icegif-923-1083431811

2 likes