Kwam dit tegen. Het lijkt erop dat er een heerschap (das een aanname) uit onze meest zuidelijke provincie België wat nieuws op de markt brengt: Van den Bossche. Seagull uurwerkje. Kost dat? 290 euro.
Wat vinden we er van?
Kwam dit tegen. Het lijkt erop dat er een heerschap (das een aanname) uit onze meest zuidelijke provincie België wat nieuws op de markt brengt: Van den Bossche. Seagull uurwerkje. Kost dat? 290 euro.
Wat vinden we er van?
Dat graveerwerk is wel leuk, ik ben alleen geen fan van deze (cushion?) case soort.
Is dat graveerwerk custom/met de hand?
Heb je de maat al gezien, flink te groot voor de gemiddelde pols.
Persoonlijk ben ik hier niet zo gecharmeerd van.
Ketelaars watches moet gaan oppassen
Écht ambachtelijk werk:
Zelfbouw aliexpress rommel
Dan is 300 euro toch opeens vrij veel… onderdelen zullen net de 100 raken alles samen waarschijnlijk
Ik hou niet van horloges waarop je de wijzers moet zoeken.(2e foto) Verder kan het hele Skeleton gebeuren me ook niet bekoren.
Mijns inziens een tamelijk nutteloze exercitie om speciaal een merk op te richten en dan de zoveelste te zijn die goedkope Chinese troep verkoopt. Dikke duim omlaag.
Ik vind het een mooie klok. Alleen zoals de andere al aangeven zonde dat het niks met horloges maken van doen heeft. Maximaal assembleren. En Rosé Goud is het niet. Hoogstens rose goud kleur…
Of het een mooi horloge is laat ik in het midden.
Waar ik wel bewondering voor heb is het ondernemerschap.
Hier zien we iemand die vanuit een hobby een bedrijf probeert op te zetten. Daar kan ik enkel respect voor hebben.
Wat ik wel bijzonder vind is het ontbreken van het ‘geen tussenhandel’ argument dat veel ‘nieuwe disruptieve’ merken opvoeren.
Als het verhaal op de website klopt dan is het een soort kickstarter om geld binnen te halen om verder te investeren. Dat maakt me benieuwd naar het vervolg. Wellicht wordt het geld goed geïnvesteerd en komen er zelfontworpen horloges. Over een paar jaar weten we meer…(waarschijnlijk ben ik het merk dan alweer vergeten )
Dit ziet er echt uit als heel goedkope Chinese rommel.
Nope , niet voor mij.
Ik ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van die Skeleton modellen.
Ik wacht even de review van Fratello af voordat ik een oordeel vel…
Zie de post van Albranius.
dat zegt genoeg denk ik.
groetjes Lenno
Die gaat positief zijn, wat ik je brom.
Kijk, ik ben geen horlogemaker hoor, want ik zou gek worden van het gepriegel, maar hoe de neuk maak je zo’n movement? Daar moet je toch serieuze apparatuur voor nodig hebben, laat staan de skills om zoiets te bedenken.
Jaaaarenlang studeren bij Renaud et Papi en dan kun je zo’n mechanisch vernuftig wondertje maken…